Danske Bank palub eraklientidel mujale kolida

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Danske Bank hakkas erakliente telefoni teel teavitama vajadusest uuel aastal mõnda teise panka üle kolida, kuna eraklientide teenindamine lõpetatakse.

«Pank teavitas vajadusest uuel aastal mõnda teise panka üle kolida, kuna eraklientide teenindamine lõpetatakse. Ametlik teavitus saadetakse jaanuaris 2016, samas rõhutati, et pensionifond Danske Pension ei kao,» märkis lugeja.

Danske Bank teatas käesoleva aasta alguses, et plaanib jaeäri lõpetada ja ühtlasi positsioneerib ümber oma äritegevuse Balti riikides ja seetõttu keskendub pank edaspidi äriklientide ning privaatpanganduse klientide teenindamisele.

Danske Banki Balti panganduse ja Eesti juht Ivar Pae ütles, et strateegia muutmine tähendab, et pank lähtub klienditeeninduse ja tootevaliku kujundamisel sihtsegmentide huvidest. «Ehk me vähendame järk-järgult jaeklientidele pakutavate teenuste ja soodustuste hulka,» selgitas Pae.

«Oleme teinud selleks juba esimesi samme ja teavitanud kliente, et alates 1. juunist 2015 sõlmib Danske Bank uusi krediidilepinguid (eluasemelaen, arvelduskrediit, krediitkaart ja liising) ja pikendab olemasolevaid ainult äriklientide ja privaatpanganduse klientidega,» sõnas Pae ja lisas, et samuti on vähendatud aasta jooksul pangaesinduste arvu poole võrra - kuue esinduseni.

Pank kaalub erinevaid võimalusi ja lõplikke otsuseid ei ole tehtud. «Teavitame võimalikest muudatustest kliente alati pikalt ette, seejuures austades kehtivaid lepinguid,» märkis Pae.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles