Reisija: Estonian Airi piletiga saab tagasi kergemini kui SASi omaga

7. novembri õhtul 17.30 paiku saabus Tallinna lennujaama viimane Estonian Airi lend.

FOTO: Erik Prozes

Kopenhaagenist täna hilisõhtul Tallinna tagasi lendava pere kinnitusel Estonian Airi kliendil uue pileti saamisel probleeme ei ole, küll aga tuleb vaeva näha SAS kaudu ostetud pileti ümbervahetamiseks.

«Eks nalja hakkab saama, sest meil on üks pilet ostetud SASi boonuspunktide eest ja teine otse Estonian Airist, nii et ootan huviga, mis meist saab,» ütles eile pärastlõunal Tallinna ülikooli õppejõud Hannes Palang, kes sõitis nädalavahetuseks Kopenhaagenisse.

Pühapäeva hommikul jagub tal Estonian Airi aadressil vaid kiidusõnu. «Nende poolt viis pluss käitumine,» kiitis ta. Eile õhtul said nad Estravelist teate, et Estonian Airi pilet on ümberbroneeritud samal ajal väljuvale uue Eesti lennufirma  Nordic Aviation Groupi lennule.

Sugugi nii lihtsalt ei läinud aga SASi vahendusel ostetud pileti ringivahetamisel. «Nemad sinuga ühendust ei võta, sa pead ise vaeva nägema, et pilet ümber vahetada. Ma pidin vähemalt 20 minutit telefoni otsas rippuma, enne kui sain kahe minutiga asjad korda aetud,» rääkis Palang. Mehe sõnul on SASil vaid üks rahvusvaheline telefoninumber, mis töötab Kesk-Euroopa aja järgi kella 10-16 ja «siis ripub kogu maailm telefoni otsas». Kui lõpuks õnnestus SASiga ühendust saada, lubati senine pilet ümber broneerida tänaõhtusele Kopenhaageni–Tallinna lennule. «Seda teenindab Adrian Airlines, mis kuulub nagu SAS samuti Star Alliance'i, nii et uue Eesti lennufirma poolt igati mõistlik käitumine,» sõnas Palang.

Estonian Air lõpetas alates tänasest tegevuse. Ettevõtte pankrot puudutab u 20 000 inimest ning 40 000 piletit. Estonian Airi või reisibüroo vahendusel ostetud piletite, mis kehtivad 8.11-10.11, puhul leitakse asenduslend. Kui pilet on ostetud teise lennufirma vahendusel, siis tuleb inimesel pöörduda ise pileti müünud firma poole. Kui väljalend on alates 11. novembrist, siis Estonian Airi piletid ostetakse tagasi. Raha makstakse tagasi ühe kuni kolme kuu jooksul. Teiste lennufirmade vahendusel ostetud piletite puhul on võimalus, et pakutakse asenduslendu või ostetakse pilet tagasi.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back