Postifirma makselahendus pälvis tunnustust

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

Itella SmartPOSTi kullerteenuse rakendus tunnistati mugava kasutuse ning tehnoloogilise uuenduslikkuse tõttu makselahenduste otsustajafoorumi raames selle aasta parimaks makselahenduseks.

«Vajadus uue lahenduse järele tekkis kullerteenuse turule toomisel. Soov oli pakkuda kliendile pakiautomaaditeenuses kasutusel olevaid lisateenuseid nagu ID-kaardi tuvastamine, vanusekontroll ja lunamakse teenus,» rääkis Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.

Arenduse eesmärk oli luua ettevõtte kulleritele nutitelefoni ja juhtmevaba makselahenduse abil töövahend pakkide üleandmiseks ja lunamakse kogumiseks. See on Eestis esimene omataoline ning vajas ka pikka testperioodi ning pangas sertifitseerimist.

«Kui alguses oli süsteemi kasutatavuse osas teatavaid kahtlusi, siis täna saame kinnitada, et interneti leviala on Eestis väga hea ning rakendus toimib nii majasiseselt kui ka välitingimustes üle Eesti,» lisas Eelmaa.

Uuenduslikuks teeb lahenduse see, et kaardimakseseade on seotud nutitelefonis oleva kullerirakendusega ning kasutab töötamiseks telefoni mobiilandmesideühendust.

Itella SmartPOSTi SmartKULLER makselahenduse aitasid välja töötada Cleveron AS, Ellore OÜ ja Hansab AS.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles