Kohviost R-kioskist parandab SOS noortekodu elamistingimusi

TLMPM03: NARVA PIIRIPUNKT :TALLINN, EESTI, 13JUN14. R-kioski ostu- ja turundusjuht Evelyn Hinto näitam R-kioski hommikusöögi võimalusi. mm/Foto MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES

FOTO: MIHKEL MARIPUU/PM/SCANPIX BALTICS

R-Kiosk alustas tänasest kohvikampaaniat, mille eesmärgiks on toetada Keila SOS noortekodu küttesüsteemi uuendamist.

«Küttesüsteemi ümbervahetamine on suur investeering, mida igapäevaste kulutuste kõrvalt on keeruline teha,» ütles SOS lasteküla fundraisingu juht Kadi Sumberg, lisades, et selle investeeringuga soovitakse peremajade ülalpidamiskulusid vähendada. Esimeses järjekorras vahetatakse õlikatel säästlikuma katlasüsteemi vastu välja Keila SOS noortekodus ning see maksab üle 7900 euro. Ülejäänud annetused suunatakse Keila SOS lasteküla peremajade katelde vahetamiseks.

«Iga R-Kioskis müüdud kohvi pealt annetame me SOS lastekülale 5 senti,» selgitas R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves, lisades, et samuti on kioskites väljas rahakogumise kastid, kuhu kliendid saavad samuti annetusi teha. Ilvese sõnul on R- Kioski jaoks selline heategevusprojekt esmakordne, kuid sugugi mitte juhuslik – nimelt on R-Kioski emafirma Reitan grupp on igal aastal suurendanud investeeringuid ühiskonna arengusse.

SOS noortekodu sai välja valitud viie projekti seast. «Valisime selle projekti välja lähtudes eelkõige SOS lasteküla enda suurest soovist luua juurde uusi perekodusid, kus vanemateta jäänud lapsed saavad elada täisväärtuslikku elu,» lisas Tiia Ilves.

Täna elab Keila, Põltsamaa, Narva-Jõesuu ja Juuru lastekülade peredes ning Tallinna ja Keila noortekodudes üle 200 vanemliku hooleta lapse.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles