Eesti firma hakkab Facebookis krevette müüma

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Scampi diSanti suitsutatud mereannid.
Scampi diSanti suitsutatud mereannid. Foto: Tarbija24

Enamasti firmakinkidega tegelev ettevõte Kommikeskus alustab lähiajal ka gurmaanidele mõeldud suitsutatud krevettide ja karpide müüki, müügikanaliks on nad valinud sotsiaalvõrgustiku Facebook.

Kuigi Saksamaal valmistatud suitsutatud mereande on Kommikeskuse arendusjuhi Priit Paasalu sõnul plaanis müüma hakata siinsetele restoranidele ja ka mõnes valitud kauplustes, püütakse laiemat ostjaskonda saada läbi Facebooki.

Nii seab firma suhtluskeskkonda üles suitsutatud krevettide ja karpide brändinimega Scampi diSanti profiili ja läbi selle saavad soovijad esitada tellimusi. Kauba lubab Kommikeskus tellijale koju ukse taha tuua.

Suitsutatud mereande tootva Saksa firma Gourmet Generation juht Martin Gedig arvas, et kuigi Saksamaal ei tuleks nende toodete müük läbi sotsiaalvõrgustiku kõne allagi, on see Eestis hea idee, sest kuulu järgi on peaaegu iga eestlane juba Facebookis.

Kuna Scampi diSanti suitsutatud krevettide ja kammkarpide näol on tegemist gurmeetoodetega, tuleb tellijal valmis olla üsna soolasteks hindadeks. Näiteks 100-grammises klaaspurgis suitsutatud krevetid maksavad Kommikeskuse hinnakirja järgi käibemaksuta veidi alla 100 krooni, suitsutatud krevettide kilone pakk maksab ligi 850 krooni. Kammkarbiliha hinnad on vastavalt 135 ja 1260 krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles