Jaeketi värskuse garantiile tormi ei joosta

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

Rimis on juba aasta aega kestnud värskuse garantii, mille raames võib ostleja teatud kauba poodi tagasi viia, kui ta ei ole toote kvaliteediga rahul, kuid selgus, et seda on teinud vähesed.

Rimi Eesti Food kommunikatsioonijuht Katrin Bats ütles, et garantii kehtib kõikidele puu- ja köögiviljadele, lihale, kala ja mereandidele, pagari-, leiva- ja piimatoodetele. «Probleemse toote puhul antakse selle eest raha 100 protsendi ulatuses tagasi või soovi korral asendatakse probleemne toode,» selgitas Bats.

Tagastatava tootega peab olema kaasas ostutšekk ja nii toode kui ostutšekk on mõlemad vajalikud. Kaebus tuleb Rimile edastada toote säilivusaja jooksul ja mitte hiljem kui ostule järgneval päeval. Tooted, millel puudub pakend ja säilivusaeg nagu näiteks puu-ja köögiviljade puhul, tuleb kaebus esitada samal või järgmisel päeval pärast ostu sooritamist.

«Värskuse garantii on kehtinud Rimis juba pea aasta aega ning selle aja jooksul on ette tulnud tõesti mõningaid juhtumeid, kus klient on garantii korras tulnud raha tagasi küsima,» sõnas Bats.

Garantii kehtib toodete suhtes, mis ei vasta kvaliteedinõuetele, aga mille ostujärgsed säilitamistingimused on nõuetekohased. Batsi sõnul seda otseselt kontrollida ei ole võimalik. «Siinkohal usaldame pigem klienti ja seni on aeg näidanud, et keegi pole kurjasti seda ära kasutanud,» märkis Bats ja lisas, et kaup, mis tagasi tuuakse, läheb alati mahakandmisele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles