Odavpood kohaneb maailmatrendidega

Kuigi Säästumarketite ümberehitamine mini-Rimideks jätkub, kinnitab firma, et Säästumarketid Eestist ei kao, vastupidi, neid kohandatakse vastavalt maailmaturu trendidega.

«Säästumarket on väga väärtuslik bränd, millest meil ei ole plaanis loobuda. Heaks näiteks siinkohal on asjaolu, et investeerime ka Säästumarketi kauplustesse,» ütles Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Ta tõi näiteks ühe Tallinna Säästumarketi, kus praegu testitakse, kuidas võiks mõjuda klientidele odavkaupluse värskem välimus ja vastavalt maailmatrendidele kohandatud sortiment.

«Oleme erinevaid odavkette läbi käinud ja vaadanud, mida tehakse, nüüd siis proovime ja katsetame, kuidas uuendused toimivad,» rääkis Bats. Ühe uuendusena tõi ta välja pagarileti, mida seni Säästumarketites pole. «Säästumarketi tugevus on siiski parim hind ning me näeme, et sellele sihtgrupile, kellele hind korda läheb, on Säästumarketi bränd oluline,» rääkis Bats.

Täpsematest tulevikuplaanidest Batsi sõnul  rääkida praegu ei saa, sest ettevõttel pole veel kindlat plaani kõiki Säästumarketeid Rimideks muuta.

«Kui seda veel mõne kaupluse osas otsustame, siis see sõltub erinevatest asjaoludest (tarbimise muutus, konkurentide tegevus jms,» selgitas ta.

Selle aasta jooksul avatakse Laagri (Pääsküla) Säästumarket avatakse mini-Rimina. Veel ühe Säästumarketi kaupluse kohta on sarnane otsus tehtud. Tuleva aasta suvel loodetakse  avada Tööstuse Rimi supermarketi kohas, kus enne oli Tööstuse Säästumarket. «Juhin tähelepanu, et sealne kauplusehoone lammutati ja selle asemele ei tule mitte mini-Rimi vaid Rimi supermarket,» ütles Bats.

Kokku on Eestis hetkel 46 Säästumarketi kauplust.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles