Eesti bussifirmad: müüme rohkem odavpileteid kui SuperBus

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Eero Vabamägi

Taisto Liinide tootejuht leiab, et SuperBus on odavaimate piletite pakkumise asemel tulnud Eestisse siiski raha teenima, Eesti Bussi logistikajuht soovitab mitte tähelepanuta jätta konkurendi piletihinnale lisanduvat teenustasu.

«Seni avaldatud info põhjal saan öelda, et meil on ainult internetist müüdavate odavpiletite osakaal suurem bussi istekohtade koguarvust, võrreldes SuperBusi väljareklaamitud 12 üheeurose kohaga 89-st. Seega hindame konkurentide praegu avaldatud numbreid pigem tagasihoidlikeks,» lausus Taisto Liinid tootejuht Jan Landrat.

Landrati arvates näitab soodsate piletite osakaal seda, et konkurent tuleb siia pigem raha teenima ja piletihinnad Eestis tervikuna jäävad mõistlikule tasemele. «Taisto Liinid pakkus ligi 15 aastat tagasi turule tulles võimalusi sõita suuremate linnade vahel piletihindadega vahemikus 15-25 krooni, eks praeguseks on hinnad samal tasemel tagasi,» lisas ta.

Eesti Bussi logistikajuhi Ott Arumeele sõnul on Simple Express müünud alates juunist üle 24 000 ühe- ja kaheeurose pileti. «Prognoosime, et järgneva paari kuu jooksul müüme suurusjärgus 30 000 soodushinnaga piletit,» lisas ta.

Arumeel soovitab bussireisijatel olla tähelepanelik piletile lisanduvate teenustasude osas. «Simple Expressi väljumistele veebipoest piletit ostes täiendavaid kulusid ei lisandu, kuid SuperBusis tuleb üheeurose pileti eest tegelikult maksta kaks eurot,» ütles ta.

Elroni müügi- ja arendusjuhi Ronnie Kongo sõnul on kiirus eeliseks, mille tõttu ei ole Elronil plaanis üheeuroseid pileteid müüma hakata, kuid veebist ostmisel või Elroni sõidukaardiga tasumisel pakutakse soodustusi ning soodsamad hinnad kehtivad ka pensionäridele, õpilastele ja üliõpilastele.

«Tapa-Tartu raudteelõigu remonttööd on selleks aastaks lõppenud ning Elron saab pakkuda Eesti kahe suurema linna vahel taas sõiduaegu, mis jäävad kahe tunni juurde - seega on rong konkurentsitult kiireim liiklusvahend Tallinna ja Tartu vahel,» sõnas Kongo.

Lisaks rõhutas Kongo, et odavate piletite juures tuleb silmas pidada, et neid on müügis väga piiratud hulk ja need tuleb osta varakult ette. Elroni rongides ei ole aga vaja muretseda pileti ette ostmise pärast mitu päeva enne reisi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles