Kullerfirma toimetab paki kohale soovitud ajal

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
DPD reklaam.
DPD reklaam. Foto: Elmo Riig / Sakala

Rahvusvaheline kullerfirma DPD pakub klientidel kauba kättetoimetamist e-poodidest soovitud päeval ja kellaajal.


Uudse logistikalahenduse aluseks on Eestis tehtud uuring, millest selgus, et inimesed soovivad pakkide kohaletoimetamisel suuremat täpsust ja on selle eest valmis ka rohkem maksma.

DPD Eesti tegevjuht Tarmo Tael rääkis, et portaal www.dpdpakk.ee võimaldab lisaks 30 minuti täpsusega kättesaamisajale jälgida reaalajas kohaletoimetamise graafikust kinnipidamist ja anda ka kullerile lisajuhiseid, kui määratud aega või kohta muuta tarvis.

Taela sõnul on teenuse olulisemaid sihtgruppe e-poodide kasutajad. Tema sõnul mitmekordistub aastaks 2020 internetikaubanduse käive Euroopas ja Eestis võib see areng isegi kiirem olla.

Tael ütles, et uus lahendus muudab kogu e-kaubanduse pilti, lahendades selle sektori ühe senise peamise kitsaskoha, et klient peab kodus kullerit ootama.

Selle kullerteenuse kaudu saab pakke saata 24 Euroopa Liidu riiki. Ettevõte annab Eestis tööd 200 inimesele ja pakke veab laiali 98 kaubikut.

Mullu toimetati kätte 1,56 miljonit pakki ja eelmise aasta käive oli 92 miljonit krooni. DPD põhiomanik on Prantsuse Posti tütarettevõte GeoPost.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles