Suurfirma otsib Eestis petta saanud tarbijat

Hanneli Rudi
, Tarbija24 head
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pooltühi või pooltäis margariinikarp.
Pooltühi või pooltäis margariinikarp. Foto: Lugeja foto

«Sama raha eest pool karpi Delmat!» imestas Postimehe tarbijatoimetusele pildid saatnud lugeja.

Postimees palus selgitust Delmat tootvalt firmalt Unilever. «Kinnitame Teile, et suhtume juhtunusse täie tõsidusega, aga et asjaolusid paremini selgitada, siis vajame kliendilt rohkem infot,» vastas Unileveri esindaja Pawel Jezierski.

Ta kinnitas, et ainult piltide põhjal on raske kommentaare anda. «Me oleksime väga tänulikud, kui saaksite anda meie kontaktandmed tarbijale, et ta saaks meiega ühendust võtta. Palun helistage numbril +372 800 2004 või kirjutage aadressil  unilever@telenordi.com,» kirjutas Unileveri esindaja. Ta rõhutas, et ettevõte suhtub tarbija kaebustesse tõsiselt.

Poest ostetud margariinikarp oli pooltühi.
Poest ostetud margariinikarp oli pooltühi. Foto: Lugeja foto
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles