Kõnekeskuse töötaja kaotas aastatepikkuse töö järel hääle

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Torinost pärit endine kõnekeskuse töötaja plaanib tööandja kohtusse kaevata, sest pika töökogemuse järel on naine pöördumatult kaotanud oma hääle.

44-aastane itaallanna töötas kõnekeskuses 2003. – 2012. aastail, rääkides igas töötunnis 30-40 minutit telefoniga, vahendab Local. Lakkamatu rääkimine viis esmalt kõnehäireteni, millest naine 2011. aastal tööandjat ka teavitas. Tööandja ei võtnud aga midagi ette ning arvas, et naine sobib ka edaspidi seal töötama. Seega jätkas itaallanna tööpäevas kuni viie tunni vältel telefoniga rääkimist, kuniks tal ilmnesid pöördumatud tervisekahjustused.

Naine esitas tööandja vastu tsiviilhagi, süüdistades teda tööriskide eiramise ja vähese huvi tõttu kahju tekitamises. Ta väidab, et kõnekeskus ei võtnud toona probleemi lahendamiseks midagi ette, mis näitab seda, et ettevõte ei hinnanud tööriske piisavalt tõsiselt ega pidanud kõnehäire tekkimist oluliseks riskiteguriks.

Juhtum tuleb menetlusse 2017. aasta veebruaris ning oletatakse, et selle avalikkuse ette toomine võtab kohalikud kõnekeskused eriliselt luubi alla, sest enamikes neist on kehvad töötingimused ja madal palk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles