Lugeja küsib: kas SuperBusil on õigus reisijaid ise trahvida?

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Jaanus Lensment

«SuperBusi pileti broneeringus on kirjas järgmine: «kui olete juba bussi sisenenud ja seejärel avastatakse, et teil puudub ette näitamiseks broneeringu number, on SuperBusil õigus teid trahvida.» Kas erafirmadel on ikka meie riigis õigus kedagi trahvida? Selle lõigu järgi võib mõista, et bussijänes peab SuperBusile vahelejäämisel raha maksma. See võrdub sisuliselt ju olukorraga, kus näiteks supermarket hakkaks ise karistama kauplusevargaid,» arvas lugeja.

Vastab SuperBusi tegevjuht Lauri Helke.

Informatsioon võimaliku trahvimise osas on ekslik ning SuperBus.com ei plaani sellist abinõud kasutada, mistõttu eemaldame vastava lause oma broneeringute kinnituselt esimesel võimalusel. Reisijate õigused ja kohustused on sätestatud reisijate ja pagasi veo üldtingimustes ning vastavalt sellele on pilet nõutud sõidudokument tõestamaks veolepingu sõlmimist, mis võimaldab selle valdajal kasutada vedaja poolt pakutavat transporditeenust. Seega kehtiva pileti või broneerimisnumbri puudumisel on SuperBus’il õigus keelduda reisija vedamisest.

Lugeja saadetud kuvatõmmis bussipileti broneeringust.
Lugeja saadetud kuvatõmmis bussipileti broneeringust. Foto: Kuvatõmmis
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles