Supermarket: kohviautomaat igas poes ei õigusta ennast

Hanneli Rudi
, Tarbija24 head
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kohvi kaasa ostmine on aina enam moes.
Kohvi kaasa ostmine on aina enam moes. Foto: SCANPIX

Kuigi pea igas uues toidupoes on olemas kohviautomaat, näitab Selveri kogemus, et igal pool see ennast ei õigusta.

«Mõne poes  pandi kohviautomaat üles kohe pärast avamist, see töötas mõnda aega ja siis selgus, et see ei tasu end ära,» rääkis Selveri pressiesindaja Erkki Erilaid. Üks selliseid poode oli näiteks Järve Selver, mille kõrval tegutses Coffee-In. Umbes aasta eest otsustati kohvimüügist loobuda.

Kohviautomaadid on Erilaiu sõnul neis kauplustes, kus on selle järele selge nõudlus. «Näiteks  Balti jaama ja Pääsküla Selverisse on kohviautomaadid paigutatud tänu sellele, et nendes kauplustes ostetakse palju värskeid saiakesi ja nende kõrvale on ju mõnus head kohvi juua,» ütles Erilaid.  Balti jaama Selver asub transiitsõlmes ja Pääsküla kauplus jääb otse tiheda liiklusega Pärnu maantee äärde ja mõlemat kauplust külastatakse hommikuti enne tööle minekut, ostes kaasa nii kohvi kui saiakesi.

Veel on kohviautomaadid Kadaka ja Viimsi Selverites, kus samuti on sellise teenuse järele tugev nõudlus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles