Ostja kahtlustab poodi Eestisse sobimatu telefoni müümises

Hanneli Rudi
, Tarbija24 head
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon Blaster 2.
Nutitelefon Blaster 2. Foto: arhiiv

Euronicisist nutitelefoni Just5 Blaster 2 ostnud Toivo on veendunud, et pood tarnib telefone, mis ei tunnista Eesti raadiosagedusi, ja seetõttu pole võimalik nendega ka andmesidet kasutada. Firma kinnitusel on etteheide põhjendamatu.

Alles pärast seda, kui Tele2 ega Elisa esindajad aidata ei suutnud, otsustas Toivo pöörduda poe poole. «Mulle ei tulnud enne pähegi, et mulle võidakse kaupluses müüa telefon, mis on juba ostes rikkis,» rääkis ta.

Poes pakuti talle võimalust saata telefon Tšehhimaale remonti. Ta soovis poelt saada remondi ajaks uut telefoni, kuid seda pakkuda ei olnud. Vaidlus päädis sellega, et Toivo küsis raha tagasi, kuid pood keeldus raha tagastamast, sest ainus lahendus olevat võtta samaväärne telefon asemel. Ka seda ei leitud ning Toivo sõnul pidas ta oma närve kallimaks, keeras otsa ringi ja läks minema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles