Selver astus kolmekordset ostuboonust lubades ämbrisse

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendikaardid.
Kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tänutäheks jõuluaegse ostlemise eest lubati Partnerkaardi omanikule Selveris lisaboonust, kuid tegelikkuses polnud soodustus mõeldud sugugi mitte kõigile klientidele.

«Sain 4. jaanuaril Partnerkaardi kliendina e-maili, kus tänatakse Selveris ostlemast ja lubatakse alates järgmisest päevast kolmekordset ostuboonust - saigi siis see nädal veidi rohkem Selveris poodlemas käidud,» kirjutas Marko.

Mõned päevad hiljem leidis ta aga postkastist ebameeldiva üllatuse - saabunud oli uus e-kiri, milles kirjutati, et tegelikult kehtib soodustus siiski neile, kes tegid Selveris detsembris üle 50-eurose ostu. «Selveris käin ma palju, aga järelikult siis ükski ost minul üle 50 euro ei olnud,» ütles mees.

Kliendi tehtud kuvatõmmis e-kirjadest.
Kliendi tehtud kuvatõmmis e-kirjadest. Foto: Kuvatõmmis

Klienti pani nördima asjaolu, et varasem teade võis mõjutada tema edaspidiseid valikuid tarbijana, lisaks polnud selles viidet 50-eurosele ostusummale. «Sellise vigade parandusega kaotab Selver kindlasti rohkem kui võidab. Kui viga märgatakse alles neli päeva hiljem ja kui kujuteldav soodustus on kehtinud juba kolm päeva, on minu meelest tegemist juba sulaselge pettusega,» avaldas Marko.

Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid sõnas, et lisaboonuse saamiseks said kliendid esmalt kirja, kus oli täpselt toodud välja kampaaniatingimused, mille täitmisel kehtib jaanuaris soodustus.

«Kahetsusväärsel kombel jõudis kiri tehnilise vea tõttu ka mõningatele klientidele, kel jäi kampaaniatingimus täitmata. Kui olime vea avastanud, saadeti eksitava kirja saanud klientidele välja täpsustav kiri,» ütles Erilaid ning lisas, et kõigi nende klientide ees on juba vabandatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles