Pangaautomaadid pidid külmale alla vanduma

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki pangaautomaat
Swedbanki pangaautomaat Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Külm ilm on oma mõju avaldanud ka pangaautomaatide tööle – sellest tingitult oli üle Eesti rivist väljas näiteks oma paarkümmend Swedbanki pangaautomaati.

«Ehmatasin ära ja mõtlesin, et mu pangakaart jääbki automaati, sest nupud ei töötanud – eelkõige just see klahv, mis peaks kaardi tagastama,» rääkis Kadri Keert, kes kasutas Muhus Liiva kaupluse juures asuvat Swedbanki sularahaautomaati viimati esmaspäeval, vahendab maakonnaleht Meie Maa.

Kuigi naine helistas mobiiltelefonilt Swedbanki numbrile, kust juhendati, mida tuleks pangakaardi kättesaamiseks teha, pidi ta niikaua aga kaarti automaadis aktiivsena hoidma, et automaat seda nii-öelda alla ei neelaks. Ka ei olnud naine ainuke, kellel pangaautomaadiga probleeme tekkis – muhulane Piret Lang meenutas, et tahtis umbes kuu aega tagasi samast automaadist viit eurot välja võtta, kuid automaat väljastas hoopis kaks korda 70 eurot ja ühe korra 80 eurot.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask tõdes, et klahvid ei pruukinud töötada külma tõttu ning külmast tingituna oli tema sõnul üle Eesti sularahaautomaate rivist väljas kokku paarikümne ringis – kuigi paneb pank suurte külmade saabudes sularahaautomaatidele lisasoojenduse sisse, ei pruugi see aidata nende automaatide puhul, mis ei asu siseruumides ning on külmale ja tuultele õues avatud.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Meie Maast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles