Pank jättis lotomängijad varahommikul piletita

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Lotopileteid saab osta nii R-kioskist, erinevatest kauplustest kui ka interneti vahendusel.

FOTO: Peeter Langovits

Pärast tänaöiseid Swedbanki internetipanga hooldustöid on Eesti Loto poole üle poolesaja lotosõbra, kes jäid hommikul veebis ostu sooritades ilma lotopiletita.

«Täna hommikul ilmnesid häired Swedbanki pangalingi kasutamisel lotopiletite eest tasumisel,» ütles Eesti Loto turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel, kelle sõnul oli selle mure tõttu nende poole keskpäevaks pöördunud ligi 70 inimest. «Võimalik, et inimesi, keda tõrge mõjutas, on veel,» lisas ta.

Häirete põhjuseks olid tänaöised Swedbanki internetipanga hooldustööd, mida viidi läbi ajavahemikus 00.30st kuni 6.30ni. Selle tagajärjel tekkis tehniline probleem, mistõttu Swedbanki pangalink enam Eesti Loto lehel ei toiminud. Panga kommunikatsioonijuhi Mart Siilivase sõnul sai probleem lahendatud paari tunniga.

Ka Luikmel kinnitas, et kuskil kella 11-st said nad ka oma kodulehelt maha võtta teate, et Swedbanki pangalink ajutiselt ei toimi. «Tagastame kõigile, kes täna hommikul lotopiletite eest Swedbanki vahendusel tasusid piletit vastu saamata, raha selle nädala jooksul,» kinnitas Eesti Loto esindaja.

Swedbanki esindaja sõnul on tõenäosus, et midagi sellist veel korduda võib, väga väike. Järgmised plaanilised internetipanga hooldustööd on kavandatud veebruari algusse.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus
Tagasi üles