Lugeja küsib: miks raiskab pank võlateatiste saatmise peale paberit?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki kontor Paides
Swedbanki kontor Paides Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

«Võtsin Swedbankist väikelaenu – nagu kindlasti ka paljud teised inimesed –, ning loomulikult on tore ja ilus, kui kuu keskel on arvel vastav summa, et laenumakse saaks automaatselt sealt maha minna, aga alati pole elu nii tore ja vahel peab suurpank ootama paar nädalat, kuni palk laekub. Aga selle ajaga jõuavad nad saata juba paberkandjal kirja mulle ja sellega seoses tekkis küsimus. Miks ei ole võimalik loobuda sellest meeldetuletusest paberkandjal?» uurib lugeja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Tänapäeval, kus enamik asju aetakse juba erinevates e-kanalites, on igati loogiline ka kliendi ootus, et tema arve/meeldetuletus/jne saabub elektrooniliselt. Nii on ka selle kliendi puhul, kes on oma pöördumises maininud, et saab teavitusi ka e-maili ja smsi teel.

On tõsi, et inimesi, kes lähevad maksetähtaegadest üle, püütakse teavitada võimalikult erinevates kanalites, et olla kindel, et klient saab kätte meeldetuletuse oma võlgnevuse osas. Seetõttu saadetakse talle ka paberkandjal meeldetuletus.

Tegemist on nö erakorralise teavitusega ning panga soov on, et klient täidaks oma kohustusi korrektselt ning peaks kinni ka kokku lepitud tähtaegadest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles