Täna «Radaris»: naised süüdistavad kosmeetikafirmat manipuleerimises

FOTO: SCANPIX

Kanal 2 telesaade «Radar» võtab täna uurimise alla kosmeetikasalongi DeSheli agressiivse müügitöö, mille tõttu on nii mõnedki naised tarbijakaitseameti poole pöördunud.

«Nii, mis siin nina peal siis on? Siin on nüüd kõik katki läinud kapillaarid, mille ümber on põletik! See on kõige ehtsam kuperoosa!» nii kirjeldavat DeSheli kosmeetikasalongi kosmeetik Tiina Jantson 33-aastasele kliendile tema nina. Seejuures pole pealtnäha ninal midagi viga. See on osav nõks kliendi meelitamiseks, et ta soetaks endale ülikalli DeSheli kreemikohvri.

Viimasel ajal on tarbijakaitseametisse pöördunud mitmed naised, kes kaebavad DeSheli peale. Lühidalt kokku võttes on inimesed nördinud, et alatute müügivõtetega on neid meelitatud ostma kreemikohvrit, mille hind on ligi 1500 eurot.

«Enne veel, kui kosmeetikatooli istusin, olin emotsionaalselt viidud sellisele tasemele, et minu peas trummeldas ainult üks mõte - minu näo seisukord on nii halb, et siin ei ole enam mitte midagi teha. Ainult üks asi võibki veel aidata,» kirjeldab kõrgharidusega 50-aastane naine, kes DeSheli võrku langes.

Radar saatis katseisiku DeSheli salongi protseduurile. Ta kandis kaasas salakaamerat, mis salvestas kogu katseisiku ja Tiina Jantsoni vahelise vestluse. «Kui ma ütlesin, et mul on nina peal täpp, siis pool meie vestlust käis selle nina ümber,» kirjeldab Deisi Helemäe-Sarv katseprotseduuri. Kokkuvõttes teatas Jantson Deisile, et tegemist on põletiku ja kuperoosaga.  

Pikantseks teeb asja see, et kosmeetiline hoolitsus tehakse esialgu vaid poolele näole, misjärel soovitatakse aktiivselt kliendile, et ta soetaks endale ligi 1500 eurot maksva kohvri. Alles seejärel hakatakse pihta teise näopoole hoolitsusega.

Radar toob televaatajateni DeSheli kosmeetikasalongis toimuva, kuid paraku ei lubanud Jantsoni advokaat salakaamera materjali avalikkusele esitleda.

Radar on eetris täna õhtul kell 20.30 Kanal 2-s.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles