Uuring: enim rahulolematust põhjustab eestlastes pankade teenindus

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordea pank.
Nordea pank. Foto: Liis Treimann

Värskest TNS Emori uuringust ilmnes, et kõrgeima soovitusväärtusega teenindusvaldkonnad on Eesti elanike seas apteegid, kinod ja tanklad. Kõige suurem kukkuja on aga Nordea pank.

«Parima soovitusindeksiga ettevõtete tabelit troonivad võrdse tulemusega Südameapteek, Ülikooli apteek ja BENU apteek, neile järgnevad Neste tanklad ja Cinamoni kino Tartus,» sõnas TNS Emori uuringuekspert Katrin Vaisma.

Ta lisas, et esikümnesse mahuvad veel Coca-Cola Plaza, Statoil, Apotheka ja Alexela. «Apteegid saavad kõrgeid hinnanguid tänu sellele, et klientide jaoks on nõustaval müügitegevusel suur väärtus ning Eesti apteekides töötavad hea ettevalmistusega klienditeenindajad,» selgitas Vaisma. Tema sõnul on apteegid ja tanklad alati näidanud stabiilselt kõrget tulemust.

TNS Emori uuringuekspert Agne Kinksi lisas, et sel korral tegid hea tulemuse ka kinod, kes keskenduvad eeskätt emotsioonide pakkumisele. «Võrreldes eelmiste aastatega on soovitusindeks enim kasvanud toiduaine- ja esmatarbekaupluste puhul, kahanenud aga panganduses ning telekommunikatsiooni valdkonnas,» märkis Agne Kinks. Samas tõi ta välja, et langeva trendiga panganduses eristub vastuvoolu ujuv Danske Bank, kelle  positsioon on kahe aastaga üle valdkondade enim kasvanud. «Kõige suurem kukkuja üle sektorite on Nordea pank,» nentis Kinks.

TNS Emor intervjueeris 1682 Eesti elanikku vanuses 15 ja vanemad. Inimesed hindasid oma teeninduskontakte viimaste reaalsete kogemuste ja kokkupuudete põhjal – näiteks vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni või e-maili teel; kodulehe või iseteeninduse külastamine vms. Ettevõtted reastati nii soovitusindeksi (NPS) kui üldise rahulolu alusel. Mõõdeti seitset erinevat valdkonda.

TNS Emor on 1990. aastal loodud teabe-ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS. TNS on osa Kantar'ist, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles