Tundmatu kliendikaart kogub Eestis kiirelt populaarsust

Paljud ettevõtted pakuvad oma lojaalsetele klientidele soodustusi.

FOTO: SCANPIX

Lyonessi ostukogukonna liikmete arv kasvas 2015. aasta lõpuks 130 000 inimeseni, mis moodustab 15 protsenti Eesti täisealisest elanikkonnast.

Möödunud aasta jooksul said Lyonessi liikmed enda isiklikelt ostudelt kokku 1 560 000 euro väärtuses hüvesid osturaha tagastuse, soodustuste ja eripakkumiste näol. Lyonessi liikmekaardiga on võimalik raha kokku hoida sadades tuhandetes kauplustes üle maailma, k.a. internetipoodides.

Lyoness Eesti tegevjuhi Ott Neeme sõnul jõuavad läbi punktikogumise ja eripakkumiste süsteemi Lyonessi liikmeteni tavapäraselt 20-30-protsendilised soodustused. «Liikmete seas kõige populaarsemateks ostude sooritamise kaubandusettevõteteks on toidukaupu pakkuvad ettevõtted, toitlustusärid ehk restoranid ja kohvikud ning autokaupade müüjad,» sõnas Neeme.

Eestis juba kolmandat aastat tegutseva Lyoness ostukogukonnaga liitub igal nädalal keskmiselt 1100 uut liiget ning alanud aasta lõpuks kasvab liikmeskond plaanide kohaselt 200 000 inimeseni. «Meie võrgustiku kaudu soodustusi ja hüvesid pakkuvaid kaubandusettevõtteid on hetkel pisut üle 500, kuid alanud aastaga peaks partnerite arv kasvama tuhande kanti,» lisas Lyoness Eesti tegevjuht.

Ligi 1000 Eesti ostukohta liitev Lyoness Eesti on ostlemiskogukond ja erinevate kaupmeeste lojaalsusprogramm, mille liikmed saavad programmis osalevate ettevõtete juures allahindlusi ja hüvesid. Igas programmiga liitunud ostukohas saab Lyonessi liige oma kontole tagasi kuni viis protsenti ostusummast.

Lisaks sellele pakub programm ka punktikogumissüsteemi, mille raames pakuvad kaupmehed tarbijatele võimalust koguda ostupunkte ning realiseerida neid erinevate eripakkumiste toodete ja teenuste soetamisel.

Lyonessi ostlemiskogukond ja kaupmeeste lojaalsusprogramm hõlmavad üle 5 miljoni liikme ja 50 000 kaupmehe maailmas ning see toimib 46 riigis.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles