Kliendid nurisevad Kristiine Prisma remondi venimise üle

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristiine Prismas.
Kristiine Prismas. Foto: Toomas Huik

Lugejad on pahandanud Krisiine Prisma remondi venimise pärast, mistõttu on seal kauba valimine ja liikumine juba pikemat aega raskendatud.


Tarbija24 kaebuste raamatusse laekus selline kaebus: «Ära tüütab. Juba mitmendat kuud on müügisaalist osa ära lõigatud, kaupu üles ei leia. Paljudest kaubaliikidest on väljas vaid miinimumvalik, kui sedagi. Omanik läks suure hurraaga kauplust laiendama ja sinna see ongi pooleks aastaks jäänud»

Kristiine Prisma juhataja Viivi Rebane tõdeb, et pikalt kestev remont teeb palju meelehärmi ka töötajaile. «Üski kauplus ei soovi klientide elu ebamugavaks teha. Paraku on aga kõikide süsteemide uuendamine tehniliselt väga keeruline ja aeganõudev. Näiteks uute külmikute ja ahjude paigaldamine,» selgitas ta.

Selle nädala keskpaigast peaks olukord kaupluses siiski oluliselt parem olema, sest avati enam kui 1000 ruutmeetrit uhiuut müügipinda. Uus osa hõlmab kõiki teeninduslette, saia-leiva-, piima-, liha- ja kalatooteid ning osaliselt ka puu- ja juurvilju.

Kokku tuleb ümberehituse tulemusena juurde 1800 ruutmeetrit müügipinda. Kaubandusketi kommunikatsioonijuhi Kadri Lainase sõnul vajas Kristiine Prisma hädasti uuendamist, sest kauplus oli vananenud.

Tegemist on kapitaalse ümberehitusega, mille käigus vahetatakse välja kogu kaupluse sisustus ja tehnika. Uus pood saab olema senisest avaram, laiema valikuga ning märksa mugavam, lubas Lainas.

Kristiine Prisma vabandab kõigi klientide ees ja lubab remondi lõpetada kevadeks.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles