iDeal kampaania

Panga viga pani kliendi raskesse olukorda

Nordea pangas raha täna ei liikunud.

FOTO: Erik Prozes

Laenumakse tähtajast kinni pidada soovinud Nordea klient avastas täna ebameeldiva üllatusena, et panga vea tõttu on see võimatu.

«Täna on Nordeas mingi rike ja raha ei liigu selles pangas ega Swedbankist Nordeasse või Nordeast Swedbanki,» kurtis tarbijaportaali poole pöördunud Nordea klient. Ta lisas, et selline olukord teeb tuska.

«Panga poolt ei ole ühtegi teavitust meili peale, et rike on ja kui ise hakata uurima, siis ei ühtegi vabandust. Lubati rike tänaseks likvideerida, aga mida pole juhtunud siiani,» oli ta nördinud. Ta lisas, et paljudel on nagu temalgi just täna vaja tasuda laenumakse. «Mul on vaja laenud ära maksta ja kui sellist asjade puhul jääd hiljaks, oled sa pangas kehv maksja, kes ei saa oma laene õigeaegselt tasutud,» oli ta nördinud.

Nordea panga kommunikatsioonijuhi Jane-Liina Liivi sõnul ei pea paika väide, nagu ei oleks pank kliente tänastest tõrgetest internetipanga kasutamisel teavitatud. «Teavitasime oma kliente nii kodulehel kui internetipanga sisselogimise lehtedel hommikul sellest hetkest alates, kui probleemi tuvastasime,» ütles panga esindaja. Küll tunnistas ta, et seoses tehnilise probleemiga on täna Nordea pangal tõepoolest olnud probleeme maksete liikumisega. Viivitused puudutasid nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid makseid.

«Probleemi põhjuseks oli viga nädalavahetusel Nordea Grupi pangasüsteemis tehtud muudatustes,» selgitas Liiv. Ta kinnitas, et probleemi lahendamisega on väga aktiivselt tegeletud ja praeguse hetke seisuga on maksete töötlemine taastatud. «Kõik sissetulevad maksed peaksid jõudma veel täna kontodele, väljaminevate maksete töötlemine käib ja nendega loodame homseks saada korda,» lisas panga kommunikatsioonijuht.

Liivi sõnul on häiretest mõjutatud ettevõtete klientidega suhelnud panga haldurid otse, erakliente on teavitanud läbi pangakanalite. «Kui mõnel kliendil on tekkinud seonduvalt tõrgetega ja maksete hilinemisega probleeme, siis palume pööduda läbi konkreetse juhtumi kirjeldamise panga poole läbi internetipanga teavituse või klienditoega kontakteerudes,» lausus Nordea panga kommunikatsioonijuht.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles