Pank: internetipoodides ostlemine muutub aina populaarsemaks

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht

Nordea teatel muutub veebis ostlemine panga klientide hulgas üha populaarsemaks – mullu suurenes Baltikumi klientide seas kaartide kasutamine e-ostude tegemiseks võrreldes 2014. aastaga üle 15 protsendi.

Nordea Baltikumi konto- ja kaarditeenuste juhi Margus Auna sõnul eelistavad kliendid kogu Baltikumis ka igapäevaste maksete tegemisel üha enam kaarte sularahale, mis viitab, et klientide usaldus maksekaartide kui mugava igapäevase maksevahendi vastu on suurenenud.

«Kliendid tunnevad üha suuremat huvi veebist ostude tegemise suhtes, selle põhjuseks on veebikaupmeeste poolt pakutav suurem valik tooteid ja teenuseid ning soodsamad hinnad. Ta sõnas, et kiiret kasvu toetab silmnähtavalt ka see, et krediitkaartide näol on olemas universaalne ja turvaline vahend ostude vormistamiseks.

«Lisaks baasfunktsioonidele pakuvad krediitkaardid ka klientide jaoks kasulikke lisafunktsioone, näiteks tasuta reisikindlustus välisreiside puhuks, ostukindlustus, erinevad allahindlused ja boonuspunktikontod,» märkis Auna. Ta lausus, et kaardikasutuse trend näitab, et inimesed peavad kaardimakseid mugavamaks ja turvalisemaks kui sularaha.

2015. aastal suurenesid kaardimaksed Eestis kaheksa protsenti, samas kui sularaha väljamaksed vaid kolm protsenti. «Turg näitab ka, et Eestis usaldatakse e-kaubandust üha rohkem. 2015. aastal kasvas kaartide kasutamine veebiostudeks 25 protsenti, kusjuures deebetkaartide kasutus suurenes 35 protsenti ja krediitkaartide kasutus 14 protsenti,» kommenteeris Margus Aun.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles