Lugeja küsib: kas bussijuht polegi kohustatud piletit müüma? (1)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Expressi buss.
Lux Expressi buss. Foto: Laura Oks

«Kas Lux Expressis ongi nii, et kui pole eelnevalt piletit ostetud, siis bussijuht ka seda ei müü? Hiljuti oli selline olukord, et juht saatis mu kassast piletit ostma, aga sealt ka enam ei saanud, sest viis minutit enne väljumist kassast enam pileteid ei müüda. Bussijuht keeldus endiselt müümast ja jättis mu lihtsalt bussist maha,» kirjeldas lugeja.

Vastab Lux Expressi turundusjuht Kristiina Mehik.

Klient soovis piletit soetada hetkel, mil buss oli juba peatusest väljunud ja sõiduplaani järgi sõitu alustanud. Bussijuhi selgituste kohaselt peatas ta bussi arvates, et kliendil on eelmüügist soetatud bussipilet ning soovis hilinenud kliendile vastu tulla. Juht käitus lähtudes kehtivast korrast, mille järgi müüvad nad pileteid vaid kuni sõidu alustamiseni, sest vastasel juhul ei saa garanteerida sõidugraafikus püsimist.

Meil on kahju, et kliendil ebameeldiv olukord tekkis. Inimlikust vaatest oleks võinud bussijuht erandi teha ja kliendile pileti müüa, kuna ta oli nagunii uuesti peatunud. Buss sõitis Peterburist Tallinna ja vahejuhtum toimus Rakvere bussijaamas. Tegemist on rahvusvahelise liiniga, kus müüakse ka siseliini pileteid. Oleme tänaseks kliendile juba olukorda selgitanud ja vabandused edastanud.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles