Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Swedbank alles töötab hädavajalikku lahendust välja

2
KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Swedbanki klientidel tuleb loota infotelefonile. | FOTO: Liis Treimann

Swedbanki klientidel puudub esialgu võimalus pangakaardi kadumisel see ise mobiilirakenduse abil sulgeda, see lahendus on alles tegemisel.

Selle nädalal kolmapäevases Postimehes kirjutas ajakirjanik Heili Klandorf, kuidas ta soovis ajutiselt mobiilirakenduse abil sulgeda oma pangakaardi.

«Pärast põhjalikku tutvust kõigi äpilehekülgedega jõudsin leheküljele, kust leidsin vaid ühe soovituse - kui pangakaart kaob, tuleb see kohe sulgeda ja selleks tuleb helistada klienditoe telefonile,» kirjutas  Klandorf. Tal ei õnnestunud klienditoega ühendust saada ega ka nutirakenduse abil kaarti sulgeda. «Miks ei ole võimalik mobiil-IDga pangakontole minnes teha märget, et kaart ajutiselt või igaveseks sulgeda?» tekkis tal küsimus.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask sõnas, et kui pangakaart kaob, tuleb see tõepoolest kohe sulgeda ja selleks tuleb helistada nõustamiskeskuse telefonile 6 310 310 ja kui klient klienditoe telefonile helistades kohe löögile ei saa, siis on see kahetsusväärne.

«Mis puutub nüüd mainitud lahendusse, et äpist võiks olla mugav manageerida ka oma kaartide tegevust nagu näiteks ajutist sulgemist, siis saan täna kinnitada, et taoline arendus on meil juba lähiajal plaanis,» lausus Siilivask.

SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas sõnas, et SEB-l on see olemas nii internetipangas kui mobiili appis. «Sulgemiseks ei pea tingimata kasutama mobiil-ID'd, kuigi see on kõige mugavam, võib ka kasutada koodikaarti või PIN-kalkulaatorit,» teavitas ta.

Tagasi üles