Eesti üks suuremaid kohvimüüjaid loobus kohvikuosast

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Laagri Statoilis oli peale remonti eraldi kohvikuosa.
Laagri Statoilis oli peale remonti eraldi kohvikuosa. Foto: Mihkel Maripuu

Kui mõne aasta eest rajas Eesti üks suuremaid kohvimüüjaid Statoil oma Laagri teenindusjaama kohvikunurga, siis nüüd on sellest loobutud.

Nelja aasta eest renoveeritud Laagri teenindusjaamas oli eraldatud kohviku osa koos pehme mööbli ja laste mängunurgaga, nüüd on vahesein kadunud ning  sööjatel tuleb  leppida söögileti ja kõrgete toolidega.

«Lisaks kiirustavatele toiduostjatele  on meil aga ka väga suur segment kliente, kelle jaoks Statoil on kohtumispaik ja mugav  peatumiskoht, kus laadida oma telefoni/arvutit või lihtsalt hetkeks aeg maha võtta. Ja just neile mõeldes on meie teenindusjaamades istumiskohad,» ütles Statoili turundusdirektor Diana Veigel.

Tänaseks on istumisvõimalus kõikides Statoili teenindusjaamades, kuhu nad füüsiliselt ära mahuvad. Mõnes teenindusjaamas on istumiskoht suurem ehk diivanite ja laudadega, teistes aknaaluste laudade ja kõrgete toolidega lahendusena.

Eraldi istumisala on nüüd kadunud.
Eraldi istumisala on nüüd kadunud. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Rääkides konkreetselt Laagri teenindusjaamast, siis tulenevalt kasvanud kliendiarvust poes, mis nõudis kohvimooduli ala laiendamist, siis tuli meil leida kompromiss ning vähendada istumisala ja suurendada selle arvelt poe teeninduspinda,» selgitas ta muudatust.  Istumisalaks jäi Statoili Laagri mugavuspoodi alles aknaalune pind, mis on ka täna aktiivselt kasutuses. Veigel lisas, et üldises plaanis ei ole neil kavas istumiskohtasid ära kaotada ega vähendada.

Laste mängunurka ka enam ei ole.
Laste mängunurka ka enam ei ole. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles