Snickersi skandaal võttis Eestis laiema ulatuse

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Snickers
Snickers Foto: DADO RUVIC/REUTERS

Mars Eesti kutsub lisaks Snickers nelipakkidele tagasi ka ajavahemikul 17.02.2016 kuni 26.02.2016 kauplustest ostetud Snickersi kaalukommid.

«Palume tarbijatel lisaks Snickers 4-pakkidele, parim enne kuupäevaga 10.07.2016, tagastada ka kõik kauplustest ajavahemikul 17.02-26.02.2016 ostetud Snickers  kaalukommid,» ütles Mars Eesti esindaja Kairi Kaasik. Tarbijatel, kes on ajavahemikus 17.02.2016 kuni 26.02.2016 ostnud Snickersi kaalukomme, palutakse ühendust võtta ettevõtte klienditoega numbril +372 671 0361.

Kui tarbija on Snickers nelipaki ümbrise ära visanud, saab ka üksiku Snickers batooni puhul, mis on pärit nelipakist, veenduda, kas tegemist võib olla tagasikutsutava tootega. «Selleks peab kontrollima toote seerianumbrit, tagasikutsutava toote seerianumber on 550G2NLD03, 550F3NLD03, 550G1NLD03 või 550F2NLD03,» lisas Kaasik.

Snickersi kaalukommid. Foto: tootja
Snickersi kaalukommid. Foto: tootja Foto: Tootja foto

Eile andis Mars Eesti teada, et kutsub ettevaatusabinõuna tagasi Hollandis Vegheli tehases toodetud Snickers nelipakid, mille parim enne kuupäevaks on märgitud 10.07.2016. Tagasikutsumise põhjuseks on Saksamaal ühest tootest leitud plastiktükk.

Küll kinnitas Kaasik, et vähemalt eilse seisuga ei olnud nendeni jõudnud veel ühtegi tarbijakaebust Eestis. «Teeme kõik endast oleneva, et intsidenti puudutavad tooted Eesti turult tagasi kutsuda ja oleme juba edasimüüjaid teavitanud ning andnud juhiseid, kuidas nad peaksid selles olukorras käituma,» sõnas Mars Eesti esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles