Kohvigigant annab üllataval meetodil allahindlust

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starbucksis saab allahindlust see, kes tuleb oma topsi või tassiga.
Starbucksis saab allahindlust see, kes tuleb oma topsi või tassiga. Foto: SCANPIX

Starbucks annab allahindlust kõikidele klientidele, kes ostavad kohvijooki oma topsi või tassi sisse.

Alates aprillist on populaarne kohvik Starbucks sisse seadnud uue allahindluse süsteemi. Nimelt saavad allahindlust kõik, kes tulevad oma topsi või tassiga kohvikusse, kirjutab The Independent.

Esialgu on tegemist kaks kuud kestva eksperimendiga, kuid kui tagasiside osutub positiivseks, siis võib sellest saada püsiv allahindlus.

Ameerika kohvikett võttis vastu otsuse vähendada pabertopside kasutamist, pärast seda, kui avaldati, et Suurbritannias kasutatakse iga päev seitse miljonit pabertopsi. Nad loodavad, et nende eeskujul vähendavad ka teised kohvikud oma pabertopside kasutust.

Brittide keskkonnaminister Rory Stewart on käinud välja idee pabertopside maksustamisest. Keskkonna-, toidu-ja maaeluministeerium on eitanud plaani maksustada pabertopse.

Starbucksi kodulehel seisab: «Oleme teinud suuri edusamme, et vähendada enda kaupluse tekitatud jäätmete mõju keskkonnale ning et vähendada ka oma ökoloogilist jalajälge. Oleme keskendunud kolmele peamisele valdkonnale: vähendada jäätmeid, mis on seotud meie äriajamisega; suurendada taaskasutamist ja edendada taaskasutatavatest tassidest joomist.»

Muudatus viidi läbi pärast seda, kui Simply Cups, Suurbritannia ainukene pabertopse ümbertöötav ettevõte, avaldas, et ainult üks tops neljasajast jõuab töötlemisse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles