Comarket vihastas pensionäri välja (3)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Pensionär Linda pidas poe sooduskaardi tingimusi temaealiste suhtes diskrimineerivaks, kuna internetis kehtib kaardi pikendamisel soodushind, poes kohapeal aga mitte.

80-aastasele Lindale tuli teade, et tema ABC Sooduskaardi (kehtib Delice toidupoodides, Solarise toidupoes Tallinnas ja Comarketi kauplustes) kehtivusaeg hakkab lõppema. Pensionär suundus Laagri Comarketisse, et kaarti pikendada. Seal teavitati teda, et maksma peab kaardi aastatasu summas kolm eurot, kuid internetis iseteenindusportaalis on võimalik üks kuu enne kaardi lõppemise tähtaega seda teha 50-protsendilise allahindlusega. Kaupluses kohapeal makstes see soodustus ei kehti.

«Meil on küll e-riik, aga kõigil ei ole siiski võimalik internetti kasutada või seda kellelgi teisel lasta teha - miks Comarket vanainimesi niimoodi diskrimineerib?» tekkis Lindal küsimus. Kliendikaardi tingimused tekitasid temas lausa nördimust ning naine mõtles, et kuna ta pole poe väga sagedane külastaja, siis ehk ei tasugi kaarti enam kolme euro eest aastaks pikendada - «ilmselt see mind vaesemaks ei tee,» arvas ta.

Abc Supermarkets AS kommunikatsioonispetsialisti Stella Sadraku sõnul avati ABC kaardiportaal sooviga muuta klientidele kaartide tellimise ning aastatasu maksmise protsess mugavamaks ja kiiremaks. «Kaardiportaalis on aastatasu maksmine kuu enne kaardi aegumist soodsam, kuna soovime eelkõige kiiruse ja mugavuse huvides kliente suunata just seda kanalit kasutama,» ütles ta.

Sadrak lisas, et aastatasu maksmistingimusi muudetud ei ole ning klientidel palutakse alati nendega enne kaardi soetamist tutvuda. Maksmistingimused on välja toodud kaardi tellimise ankeedil ning kaardiportaalis www.abccom.eu.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles