Lugeja küsib: mille alusel Statoil valib leti alt müüdavat kaupa?

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Statoil Fuel & Retail Eesti AS

«Paljudes Statoilides müüakse ajakirjandust  leti alt. Mille alusel neid lehti ja ajakirju valitakse, mida nö leti alla pannakse?» soovib lugeja teada.

Vastab Statoili turundusdirektor Diana Veigel.

Ajakirjandusväljaannete ostu puhul on tihti tegu impulssostuga ning lahendus, kus väljaanded on toodud lausa letile, annab võimaluse kliendile uut ja huvitavat lugemist märgata ja osta.

Testisime eelmisest suvest Nõmme Statoili teenindusjaamas muudatust, kus populaarsemad väljaanded said kassaletil läbipaistva väljapaneku. Lisaks säilis kliendil võimalus soovil korral ajakiri võtta ja lehitseda nii seinal oleval tavapärases väljapanekus, kus  toode on nähtav ja kättesaadav. Kuna test õnnestus ning klientide tagasiside oli positiivne, viisime selle muudatuse ellu ka enamikus teistest Statoili teenindusjaamades.

Statoili teenindusjaamades uuenduse tegelik sisu on ajakirjandusväljaannete toomine leti peale, millega on  soov parandada väljaannete nähtavust ja läbimüüki meie teenindusjaamades.  Millised konkreetsed väljaanded kassaleti juures väljapanekus on, sõltub tihti nädalapäevast, ajakirjanduse ilmumise ajast ning ka teenindusjaama klientuurist ja klientide eelistustest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles