Humana kauplus müüs maha kliendi käekoti
Täiendatud kl 14:40 Humana kommentaariga!

Humana müüja müüs pildil olevale naisele maha teise kliendi käekoti.

FOTO: Facebook/turvakaamera salvestis

Saarlased tabasid sotsiaalmeedia kaudu proua, kes ostis Humana poest teadlikult ära käekoti, mille oli omanik poodlemise ajaks põrandale vedelema jätnud.
 

Saare maakonna päevaleht Meie Maa avaldas täna, et eile kella 16 paiku müüs Kuressaare Humana kaupluse müüja 3,5 euro eest maha kliendi käekoti. Poes viibinud teismelised asetasid oma kotid leti lähedale seina äärde põrandale, et rahulikult poodelda. Alla kümne minuti poes viibinud eakas naine ostis ühe koti neist ära.

Koti kaotanud neiu palus abi Facebooki grupis «Märgatud Saaremaal», kuhu lisas turvakaamera ekraanitõmmise käekotiga poest väljunud naisterahvast.

Humana infojuht Mari-Helene Kaber ütles Postimehele, et ostu sooritanud klient on praeguseks tänu Facebooki grupile tuvastatud, temaga on ühendust võetud ning lähiajal peaks ta koti omanikule koos sisuga tagastama.

«Turvakaamerate väljavõte näitas, et naine uuris eelnevalt kotti, vaatas ka sisse ja nägi, et seal on kellegi teise asjad ning siis otsustas, et peab selle ära ostma,» ütles ta. Kuna eile oli kaupluses päevahinnaks 3,5 eurot, polnud müüjal põhjust kotilt hinnasilti otsida, sest neil päevil müüaksegi kõiki tooteid päevahinnaga.

«Meil on väga kahju, et taoline asi juhtus ning paneme klientidele südamele, et üleriideid ega kotte ei tasu müügisaali jätta, pigem võiks need anda kassasse hoiule. Tänu sellele, et Kuressaare on väike ja ühtehoidev kogukond, lahenes asi kiirelt,» sõnas Kaber.

Kaber lisas, et müüjate sõnul juhtub kauplustes aegajalt seda, et inimesed jätavad oma üleriided stange peale, kuniks midagi muud müügisaalis selga proovivad ning näevad seejärel eemalt, et keegi järgmine proovib neid selga.

«Tõenäoliselt on kunagi ära müüdud kellegi müts – naisterahvas pani oma mütsi peakatete korvi, proovis teisi ning kui hakkas mõne aja pärast oma mütsi taga otsima, oli see juba ära müüdud. Kui meil on päevahinnaga asjad, siis ei otsitagi toodete küljest hinnasilte või kui paljud inimesed neid proovivad, on sildid ka ära tulnud,» kirjeldas ta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles