Klient pole rahul tanklaketi lojaalsusprogrammiga

FOTO: Erik Prozes / Postimees

Statoil EXTRA kaart põhjustab nii mõnelegi kliendile meelehärmi, kuna tanklaketi süsteemid ei ole tehniliselt valmis võimaldamaks kasutada lojaalsuskaarti rohkemate funktsioonidega.

Extra kaarti kasutavad mitmed tanklaketi kliendid. «Probleem ilmneb neil klientidel, kes oma Partnerkaardi vahetavad LHV Partnerkaardi vastu. Tuleb välja, et kui kliendil on tavaline Partnerkaart, siis ta saab osa lojaalsusprogrammist olenemata tema makseviisist,» lausus Indrek.

Olgu selleks siis suvaline Eestis või välismaal väljastatud pangakaart, krediitkaart või hoopis sularaha. «Kui aga klient vahetab oma Partnerkaardi LHV Partnerkaardi vastu, siis ta peab ilmtingimata tasuma selle kaardiga või sularahaga, et saada osa lojaalsusprogrammist,» sõnas mees. Ta märkis, et kui aga klient soovib tasuda näiteks Nordea panga poolt väljastatud kaardiga, siis sellisel juhul oma soodustusest peab klient pühkima suu puhtaks olenemata sellest, et tal on Partnerkaart (koos LHV pangakaardiga), mis peaks võimaldama tal osa saada soodustustest.

Kliendiinfo vastab Indrekule, et asi on tehniliste võimaluste taga. Sellele vaidleb mees vastu tuues paar näidet. «Näiteks isikul on Stockmanni kliendikaardiga ühendatud Nordea krediitkaart ja ta soovib osta Stockmannist kliendikaardi kampaanias olevat eset, näiteks kingi,» lausus ta. Indrek kirjeldas, et klient läheb siis kingadega kassasse, esitab oma Stockmanni kliendikaardiga ühenduses oleva krediitkaardi, et registreerida kliendikaart, kuid soovib maksta Swedpanga kaardiga. «See on võimalik olenemata, et tema kliendikaart on Nordea krediitkaardiga samal plastikul,» sõnas ta.

Teiseks mainis meesterahvas, et Soomes on väga populaarne kasutada ja omada S-etukortti nimelist kliendikaarti. «Ühtlasi on võimalik saada see kaart ka koos S-Pankki deebet või krediitkaardi või nende kooslusega, ehk kolm kaarti ühel plastikul. Klient läheb Soomes või Eestis Prismasse, teeb ostud ja jõuab kassasse,» selgitas ta.

Seejärel pistab oma S-etukortti kaardilugejasse ja kliendi boonuspunktid või allahindlused saavad arvestatud, kuid klient soovib maksta Nordea pangakaardiga. «Pole probleemi olenemata, et klient oma boonuste ja soodustuste saamiseks kasutab S-Panga poolt väljastatud pangakaarti ja S-Etukortti ühel plastikul kaarti. «Mina usun, et paljud LHV Panga poolt väljastatud Partnertkaartide omanikud soovivad Statoililt teada saada, millal lõpeb selline klientide kiusamine?» küsis Indrek nõutult.

Circle K Eesti AS turundusdirektor Diana Veigel sõnas, et kaartide liitmise ning registreerimise järel oma kontoga on kliendil võimalik oma Swedbanki pangakaardiga või Partnerkaardiga osa saada lojaalsusprogrammist Statoil EXTRA ning mitme plastiku asemel kasutada soodustuste saamiseks vaid ühte kaarti,» lausus ta.

Veigel märkis, et kuna täna tasub enamus kliente oma ostude eest pangakaardiga, on lojaalsuskaardi funktsionaalsus pangakaardiga maksmisel enamikele klientidele mugav lahendus.

«Mõistame kliendi soovi kasutada lojaalsuskaardina ühte pangakaarti ja maksmiseks teist, kuid kahjuks peame kõnealuse makseviisi puhul tõdema, et täna ei ole meie süsteemid tehniliselt valmis võimaldamaks kasutada vaid lojaalsuskaardina pangakaardi funktsiooniga Partnerkaarti, milleks LHV Partnerkaart on,» selgitas Veigel.

Ta lisas, et soodustuse saamiseks mõne teise pangakaardiga maksmisel saab klient endiselt kasutada kas Statoil EXTRA lojaalsuskaarti või pangakaardi funktsioonita Partnerkaarti. Statoil EXTRA lojaalsusprogramm on üks Eesti vanemaid lojaalsusprogramme, mis pakub klientidele võimalust saada soodustust kütuse ostul, iga kuuenda kohvi ja lahtise hot dogi tasuta ning iga kolmanda autopesu või tolmuimeja kasutamise 50 protsenti soodsamalt.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles