Tasub teada: pakisaatja suurimad mured ja nende lahendused (1)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva pakiautomaat.
Omniva pakiautomaat. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Pakiautomaadi kasutamise populaarsus eestlaste hulgas kasvab järjepidevalt, kuid esmakordsele kasutajale ei pruugi see olla kerge ning vahel tuleb ette sedagi, et automaat keeldub koostööst.

Omniva klienditeenindus kaardistas pakiautomaatide kasutamisel ette tulevad sagedaseimad küsimused ja nende kiired lahendused.

Pakiautomaadi uksekood on vale

Üldjuhul ei ole selle probleemi korral vale mitte uksekood, vaid tegu on automaadi juures seisja enda inimliku eksimusega. Esimesena tuleks veenduda, kas asutakse õige pakiautomaadi juures ning seda nii asukoha kui teenusepakkuja mõttes.

Teiseks tasub üle vaadata, et sisestatakse tõepoolest uksekoodi, mitte paki numbrit. Eksimuste vältimiseks tasub meeles pidada, et Omniva pakiautomaadi uksekoodid on alati kuuekohalised.

Veel tuleb veenduda, et koodi sisestada on püütud pakiautomaadi ekraanil, mitte pangakaardi makseterninali numbriklaviatuuril. See on enamlevinud eksimus eakamatel inimestel, kes telefonil või muudes seadmetes puutetundlikku ekraani ei kasuta.

Pakiautomaadi ekraan ei reageeri

Automaate küll puhastatakse, kuid siiski võib olla ekraani servadesse sattunud kevadtolmu või mustust. Kiireimat abi võib saada sellest, kui pühkida ekraani servad näiteks pabertaskurätiga üle. Kui päike paistab otse ekraanile, võib proovida ekraani ereda valguse eest varjata: seista seljaga päikese ette või proovida käega päikest varjata.

Pakiautomaat ei väljasta kleebist või unustasin kleebise lisada

Eraklient võib panna paki kappi ka ilma kleebiseta. Kleebise panemata jätmine paki liikumist ei takista, sest kuller kontrollib andmeid ning lisab puuduoleva kleebise ise.

Paki vormistamine automaadi juures võtab aega

Eelvormista pakk e-teeninduses. Nii hoiad kokku pakiautomaadi juures paki vormistamisele ning selle eest tasumisele kuluva aja ja saad paki kohe teele saata. E-teeninduses saab koostada ja välja trükkida paki aadresskaardi ning selle ise pakile kleepida. Kui printimisvõimalus puudub, saab tellida pakikoodi SMS-iga oma telefoni ning kleepsu välja trükkida pakiautomaadist (või postkontorist).

Saadetav pakk vajab õrna käsitlemist

Vormista pakk e-teeninduses, sest seal saab juurde valida lisateenuseid, mida pakiautomaadist valida ei saa – nende hulgas ka paki ettevaatliku käsitlemise teenuse.

Tahan teada, kas saaja on paki kätte saanud

Jälle on abiks e-teenindus: pakki vormistades saab tellida teavituse SMS-i teel, kui pakk on välja võetud.

Müün mingit asja ja ostja tahab veenduda, et olen selle teele pannud

Telli e-teenindusest pakikood e-mailile või SMS-iga telefoni – nii on mugav seda infot täiendava kinnitusena paki saajale edasi saata.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles