Kohvik nõudis klientidelt saali eest üüri

Kohvik nõudis seltskonnalt saali kasutamise eest tasu.

FOTO: limon.ee

Kesknädalal kohviku ja klientide vahel puhkenud tüli päädis sellega, et paar kohvi tellinud seltskonnale esitati arve ruumi kasutamise eest.

Praegu sotsiaalmeedias palju vastukaja põhjustanud lugu sai alguse 20. aprillil, kui armeenia söögikohta Karen saabus kaheksaliikmeline seltskond, kes parkis autod kohviku kõrval olevale platsile, kirjutab Limon. «Telliti baariletist alkoholivabu jooke, kes latte't, kes kohvi, kes sidruniga teed ning maksid arve kohe ära,» rääkis loo avalikuks teinud klient. Seltskond juhatati viisakalt lauda, saalis rohkem külastajaid polnud. Paarikümne minuti pärast saabus menüüga ettekandja ja taibates, et seltskond süüa ei telli, käskis neil autod mujale parkida. Küsimuse peale, keda pargitud autod segavad, olevat ettekandja öelnud, et tänu sellele jääb kohvik sissetulekust ilma ja neil tuleb otsustada, kas tellivad süüa või maksavad parkimise eest.

«Selgituste asemel viskas baaridaam arve lauale sõnadega «see on teile isiklikult ettevõtte juhtkonna poolt»,» meenutas klient. Tšekil oli arve saalirendi eest 19 eurot. Seltskond pidas seda naljaks ja hakkas lahkuma, kui ettekandja hakkas neilt nõudma raha saamata jäänud sissetuleku eest.

«Sel õhtul tulid kohvikusse rase naine ja noormees, keda viisakalt teenindati. Hiljem liitusid teised, kes baariletist vett ja kohvi tellisid, tasusid arve kohe ja see oli 5.50,» rääkis Karena juhataja Tatjana Grigorjan. Kuna seltskond oli suur, siis tegi ettekandja ettepaneku istuda teise saali, kus on suur laud. «Hiljem tõi ettekandja neile menüü ja selgus, et süüa nad ei soovi, vaid tahavad asju arutada,» rääkis kohviku juhataja. Sellest hetkest läheb juhataja ja kliendi jutt lahku. Kohvikujuhataja väitel vastas seltskond palve peale parkimistasu maksta jämedustega.

«Me palusime autod ringi parkida, kuna saabunud klientide jaoks ei olnud parklas kohti. Siis hakkas tütarlaps, ilmselt see, kes asja netti üles pani, ülbitsema,» rääkis juhataja. Naise sõnul venis seetõttu klientide viibimine kohvikus 1,5 tunni pikkuseks. «Nad (kliendid – toim) lahendasid mingit konflikti, oli närviline õhkkond ja see elati välja ettekandja peal. Antud olukord ilmselt lõbustas neid, sest nad naersid oma ülbitsemise peale,» rääkis Grigorjan. Nii otsustas juhtkond esitada matslikult käitunud klientidele arve saali kasutamise eest. Juhataja rõhutab, et kui seltskond oleks käitunud viisakalt, siis seda poleks tehtud. Kohvik on suur ja ruumi jagub ning ärikohtumisi peetakse seal sagedasti.

«Me ei ole sulid ega rahapesijad, see oli lihtsalt vastukäik matslikule käitumisele, üksteist tuleb austada,» sõnas Grigorjan. Ta lisab, et kliente ei sunnitud rendiarvet tasuma, sest seda ei küsita isegi bankettide puhul. Arve saanud tüdruk, kes ainsana ülbitses, hakkas uuesti õiendama ja väitis, et ta on seotud õigusteadusega.

Kohviku juhataja tunnistab, et põrkas sellise olukorraga kokku esimest korda.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles