Rimi ostutšekid tekitasid kliendis küsimusi (2)

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja pilt

Klient soetas oma tavapärased ostud Rimi jaeketis, kuid hiljem kodus ostutšekke sirvides märkas, et  paberil on kirjas info, mis tekitab palju küsimusi.

Foto: Lugeja pilt

Esmalt tekitas kliendis küsimusi informatsioon erinavatest preemiatasemetest. Lisatud on lõigu lõppu, et sellele tasmele jõudmiseks on poodlejal aega kaheksa päeva. Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonijuht Katrin Bats sõnas, et ostutšekil kuvatakse alati infot kampaaniate kohta, mis parasjagu käimas. «Nii on ka seekord tegu kampaania infoga,» märkis ta. Nimelt, Rimis on praegu käimas preemiakampaania teatud kliendigruppidele, kuid seekord mitte kõigile. «See tähendab, et mida rohkem oste need kliendid Rimis teevad, seda suurema soodustusega nad järgmise ostukorvi poest saavad,» selgitas ta.

«Kokku on kliendil kahe nädala jooksul võimalik saavutada kolm erinevat taset ning iga taseme saavutamise järel saab ta terminalist välja printida sooduskupongi kuni 10-protsendilise soodustuse saamiseks,» lausus Bats. Sooduskuponge ehk «preemiat» saab ta selle ajaperioodi jooksul välja printida just niipalju, kui ta neid «teenib».

Rohkem infot selle kampaania kohta leiab iga klient Rimi terminalist või oma isiklikult kontolt. «Kliendid, kes on meile andnud nõusoleku info edastamiseks, on saanud selle kohta ka teavituse e-kirja teel,» sõnas Bats.

Foto: Lugeja pilt

Ühtlasi ei saanud klient täpselt aru, mida tähendab annetus piimalt. Bats sõnas seepeale, et «Annetus 1 l piimalt 0,02» märgistab ostutšekil seda, et klient on Rimi piima ostes teinud annetuse väiketalunikele. «Selle märkimine tšekile on meie kohustus, kuna see summa (0,02 eurot) on tema poolt ostetud piimahinnas,» lausus ta. Info selle kohta on nähtaval kaupluses. «Nii kassas kui ka piimariiuli juures on teated, mis selgitavad, milleks raha kogume ning kuidas klient saab annetusest loobuda, kui see teema talle korda ei lähe,» rääkis Bats.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles