Arusaamatus Tele2-ga ajas kliendil harja punaseks

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 esindus.
Tele2 esindus. Foto: Postimees

Tele2 pikaaegset klienti pahandas internetipõhise iseteeninduse muudatus, millega ta ühtäkki enam oma andmetele ligi ei pääsenud. Olukorra lahendus oli aga lihtsam, kui esiti tundus.

«Olen juba kümme aastat olnud sama telefoninumbriga Tele2 klient ning saanud kõik oma toimingud teha internetis iseteeninduses. Ühtäkki ma enam ei näinud oma arvete kohta andmeid. Tele2 teenindusest vastati, et neil on kasutuskorra muudatused ja minu numbril puuduvad iseteeninduses administraatoriõigused,» kirjeldas toimetuse poole pöördunud mees.

Pärast klienditeenindusega suhtlemist sai mees aru, et peab adminiõiguste saamiseks minema Tele2 esindusse, et seal ID-kaardi esitamisel õigused kinnitataks. «Saaks veel aru, et uutele liitujatele oleks see nõue, aga neil, kellel olid kõigi toimingute tegemiseks õigused olemas, äkki lõpetatakse need! Miks ei saa ma interneti teel õigusi kinnitatud sama numbri peale, millega teen kõiki digiallkirjastuse ja internetipanga tehinguid? Peab ikkagi kohale minema ja esitama ID-kaardi - needsamad õigused saaks ju kinnitatud mobiil-ID-ga,» kurtis klient.

Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Egle Merbach täpsustas, et kui iseteenindusse sisse logida ID-kaardiga või mobiil-ID-ga, on kohe olemas piiramatud õigused iseteeninduses kõiki toiminguid teha. Seega pole seda tehes siiski vajalik esindusse pöörduda.

«Kui klient on konto omanik, siis midagi eraldi administraatoriõiguste saamiseks tegema ei pea. Hetkel on väljatöötamisel võimalus, et konto omanik saab ID-kaardi või mobiil-ID-ga sisse logides määrata administraatoriõigusi ka teistele enda konto all olevatele telefoninumbritele - näiteks pereliikmetele,» kirjeldas Merbach.

Kui aga eraklient kasutab iseteenindusse sisse logimiseks mobiilinumbrit ja parooli, siis on uuenenud iseteeninduses tõepoolest piiramatute toimingute tegemiseks vaja administraatoriõigusi, mille peab eraldi kinnitama. «Oma numbri saab eraklient administraatoriks määrata kas meie esinduses või saates Tele2 üldmeiliaadressile digiallkirjastatud avalduse,» sõnas Merbach. Ta lisas, et kõiki erakliente teavitati uuendusest eelmise aasta suvel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles