GoBusi sooduskaardilt kadus euro tulekul raha

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
GoBus buss peatuses.
GoBus buss peatuses. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Üks lugeja kurtis, et soovis 3. jaanuari hommikul GoBus bussiga Kastrest Tartusse tööle sõites kasutada maksevahendina GOIN kaarti, kuid ei saanud seda teha, bussifirma selgitas, et tegu oli terminali valearvestusega eurole üle minnes.
 



«Bussijuht ütles, et kaardimakse ei toimi, kuna kaardi peal pole raha, kuigi seal pidi olema 300 krooni ringis. Ta lisas, et pean uue kaardi tegema, mis maksab 50 krooni ja kirjutama avalduse raha tagastamiseks oma pangakontole. Peale uue kaardi saamist oleksin aga pidanud jälle sissemakse tegema,» kirjeldas reisija juhtunut.

Tema hinnangul on selline käitumine bussifirma poolt omakasupüüdlik: «See, et mina pean uue kaardi eest asuma, tundub ebaõiglane, eriti veel, kui neil on eeltöö oma süsteemide ümberseadistamiseks tegemata.»

GoBusi arendusjuht Kuno Koger selgitas, et GOIN kaartidel olevate kroonide ümberarvestamine eurodeks toimub automaatselt kaartide esimesel kasutamisel peale piletiterminalide tarkvara uuendust alates 1. jaanuarist.

«Valdaval enamusel klientidel toimus kaartidel olevate kroonide ümberarvestamine eurodeks probleemideta ning kliendid said kohe tasuda sõidupileti eest või laadida kaartidele sõiduõigust juurde. Paraku esines juhtumeid, kus piletiterminali ja kaardi omavahelise suhtlemise ebakõla tõttu tegi piletiterminal ümberarvestust rohkem kui ühe korra, mille tulemusena näitas piletiterminal kaardi jäägiks nulli.»

Arendusjuhi teatel on bussifirmal kõikidest valesti toimunud ümberarvestamistest ülevaade ja kõikide juhtumitega tegeletakse eraldi. Klientidega, kes ei ole jaanuarikuu jooksul avaldust jäägi tagastamiseks esitanud, võtab ettevõte ise ühendust.

Lugejal, kelle GOIN kaardil toimus topelt ümberarvestamine, palus Koger pöörduda Tartu Bussijaama kassasse, kus on võimalik täita avaldus raha tagastuseks kliendi pangakontole. Avalduse võib saata ka aadressile: tartu@gobus.ee .

Avalduses peaksid sisalduma kaardi number, kaardiomaniku nimi, pangakonto number, millele soovitakse jäägi tagastust ning jäägi tagastuse põhjus. Klientidele, kelle GOIN kaardi kasutusaeg on vähem kui 2 aastat ja millel puuduvad silmaga nähtavad füüsilised vigastused, kompenseeritakse lisaks kaardi jäägile ka kaardi maksumus 3 eurot (46,90 krooni).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles