Vanamõisa: inimesed võiksid maanteeametis oma aegu broneerida

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõiduki registreerimistunnistus.
Sõiduki registreerimistunnistus. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tarmo Vanamõisa maanteeametist märkis, et teenindusbüroodes järjekordade vältimiseks ning töötajate aja planeerimiseks peaksid inimesed vastuvõtu ette broneerima.

Maanteeameti peadirektori asetäitja asendaja Tarmo Vanamõisa selgitas Vikerraadio saates «Uudis+», et maanteeameti büroodes on töötajate arvud suhteliselt erinevad ja tahes-tahtmata kõiki teenuseid sama kvaliteediga, sama tõhusalt ja sama aja jooksul pole võimalik pakkuda, vahendab ERR.

«Meil on rida teenuseid, mida kliendid tarbivad näiteks kord või kaks nädalas. Pigem ootangi, et kuna meil on kõikides büroodes avatud broneerimissüsteemid, siis inimesed planeeriksid ja broneeriksid oma aega. See ühtlasi tähendab, et me saame ise oma töötajate aega paremini planeerida, kuna teame, et meie pakutud päevadele on inimesed oma teenused planeerinud,» rääkis Vanamõisa.

Tema sõnul on maanteeameti teenused, näiteks juhiloa vahetamine või autoost suhteliselt pika aja peale planeeritavad ning e-teenustena on kaetud kõik põhilisemad teenused.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles