Lugeja küsib: miks Tallink piletihinnad lakke ajas? (2)

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toomas Huik / Postimees

«Olen juba viis aastat Tallinki klient ja sõidan igal nädalavahetusel Helsingi ja Tallinna vahet. Miks on viimasel kolmel nädalal piletihinnad kerkinud 67 eurot 78-le (seda Club One Gold kliendikaardiga),» küsib venekeelse Postimehe lugeja Aleksander.

Vastab Tallink Eesti müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi.

Nii Tallinna-Helsingi kui ka Tallinna-Stockholmi liinidel kasutame piletite müügis dünaamilist hinnastamise süsteemi, mis on ilmselt enamikule reisijatele tuttav lennureiside broneerimiskeskkondade kaudu. Dünaamiline hinnastamine tähendab seda, et piletihind (k.a Club One kliendi hind) muutub sõltuvalt sellest, kui lähedale jääb reisikuupäev pileti broneerimiskuupäevale ning kui palju on konkreetsele väljumisele juba reisijapileteid müüdud või broneeritud.

Soodsama hinna saab reisi varakult ette broneerides. Alates maikuust on Tallinki reisijatel võimalik laevapiletile lisada ka piletikindlustus, mis korvab pileti hinna reisi ärajäämisel ettenägematutel asjaoludel. Piletikindlustus annab reisijatele julguse pilet oluliselt varem broneerida ja välja osta, kuna reisi eel ootamatute takistuste ilmnedes hüvitatakse pileti maksumus. Uudse kindlustuslahenduse eesmärk on teha Eesti reisijate elu veelgi muretumaks.

Kõik kindlustusjuhtumina käsitletavad olukorrad on nimetatud piletikindlustuse tingimustes.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles