Maag: lihast valmistoodete tarbimine on kasvanud

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lihatooted kaupluses.
Lihatooted kaupluses. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Maag lihatööstuse 2010. aasta jõulukuu müügikäive kasvas võrreldes 2009. aastaga 8 protsenti, kusjuures kõige rohkem ehk 64 protsenti kasvas Rannarootsi lihast valmistoodete tarbimine.


«Kui aasta eest mõjutas kliente jõulupraadide valimisel masu ning rohkem osteti maitsestamata ja värsket liha, siis möödunud detsembris suurenes oluliselt jälle poolvalmis- ja valmistoodete müük,» rääkis Maag lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm.

Näiteks müüdi 3,3 tonni kõrgemast hinnaklassist Rannarootsi ahjupraadi rosmariiniga. «Kui ilmastikuolud poleks takistanud kaubaautode ja eelkõige inimeste liikumist poodi, oleks detsembri müük olnud veel parem,» sõnas Horm.

Ta lisas, et jõulukuu kõige olulisemad ja suuremahulised müügihitid nii veretooted, samuti toorest lihast küpsetuskarbis praed ja grilltooted. Pisut kasvas ka verivorstide müük, kuid võrreldes 2009. aasta jõuludega, kui verivorstide müügimaht suurenes ligi kolmandiku võrra, jäi selle aasta käibekasv mõõduka 13 protsendi juurde.

Kokku müüdi Maagi verivorste möödunud detsembris 85 tonni. Populaarseim oli Rannarootsi suitsupekiga verivorst, mida müüdi kokku üle 36 tonni. Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Meelis Laande sõnul oli enimmüüdud ahjupraad seakaela praad teriyaki kastmes, mida kulus üle 10 tonni.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles