Lugeja küsib: miks ei saa Telia esinduses maksta järelmaksu? (1)

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Teet Malsroos

«Küsimus oleks mul Telia kohta. Miks ei ole võimalik mul esinduses kohapeal ära maksta järelmakset,» uuris lugeja.

Vastab Telia Eesti meediasuhete juht Raigo Neudorf:

Sarnaselt mitmete teiste teenindusettevõtetega ei saa ka enamikes Telia esindustes kaupade ja teenuste jooksvaid arveid tasuda. Erandiks on vaid mõned maapiirkondade esindused. Selline põhimõte kehtib juba aastaid ning sai alguse vajadusest esindustes ootejärjekordi lühendada.

Uue põlvkonna IT- ja telekomiettevõttena on üks meie fookusi erinevate e-kanalite arendamine, et kliendid saaksid suure osa oma asjaajamistest tehtud interneti teel. See on tänapäeval mugavaim ja ajasäästlikuim võimalus teenusepakkujaga suhtlemisel.

Sama põhimõte kehtib ka arveldamise puhul, kus eelistame võimalusel nii oma koostööpartnerite kui klientidega asju ajada digitaalselt. See on mugav, turvaline ja läbipaistev lahendus mõlema poole jaoks ning selleks on loodud nii pankade kui ka meie Iseteeninduses mugavad võimalused.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles