Uuring: Eesti elanikul on keskmiselt kaheksa kliendikaarti (2)

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendikaardid
Kliendikaardid Foto: Aldo Luud/Õhtuleht

78 protsenti Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks ja igaüks on keskmiselt kaheksa enamlevinud lojaalsusprogrammi liige, selgus Emori lojaalsusprogramme võrdlevast uuringust.

Eestimaalaste eelistatuimad ja tugevamad lojaalsusprogrammid tähestiku järjekorras on  Aitäh! Kaart, Apollo Klubi, Club One, Elroni sõidukaart, Espaki kliendikaart, Forum Cinemas Kinoklubi, Neste, NS King, Olerexi Sooduskaart, Partnerkaart, Prisma konto, Sinu Rimi, Statoil EXTRA, Säästukaart ja Viking Club.

«Kõige enam ollakse huvitatud toidu- ja esmatarbekaupluste lojaalsusprogrammidest ning koguni 91 protsenti tarbijatest on vähemalt ühe nimetatud valdkonna programmi liige,» sõnas Emori uuringuekspert Kaidi Reedi.

«Kuigi Eesti tarbijad osalevad mitmetes lojaalsusprogrammides, suhtutakse siiski kahtlevalt sellesse, et ettevõtted oma püsiklientide ostu- ja tehinguinfot analüüsivad. Suur osa on neid, kes ei soovi, et nende infot analüüsitakse või kes ei oska selles küsimuses hetkel seisukohta võtta,» rääkis Reedi.

Emori uuring reastas lojaalsusprogrammid nende tugevuse indeksi põhjal pingeritta ja kaardistas  lojaalsusprogrammide olulised omadused ning tarbijate ootused programmide suhtes.

Emori veebiuuringus osales 2124 Eesti elanikku vanuses 20–65. 

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles