iDeal kampaania

Kalorilugeja peab infot taga otsima tikutulega

FOTO: SCANPIX

Kui poes oleme harjunud saama pakendilt infot tootes sisalduvate kalorite, rasvade, süsivesinike ja muu kohta, siis söögikohtades enamasti see info puudub. Postimehe toimetus uuris kolmelt lõunasöögipakkujalt, kas nad oskavad vastata kliendi pärimisele toidu kalorsuse kohta.

Tellijale

Esimene testklient käis Tallinnas Stockmanni kaubamaja viiendal korrusel tegutsevas Daily restoranis. «Nende ala alguses oli silt, mis ütles, et lisainfot toidu nime ja koostisosade kohta tuleb küsida teenindajalt,» kõneles testija. «Mõtlesin siis, et kaloraaž peaks ka enam-vähem samasse valdkonda minema. Peatasin esimese teenindaja, keda kohtasin, ja küsisin, kas ma saaksin ka teada, kui palju minu valitav toit kaloreid sisaldab. Ta ei öelnud midagi kindlat, läks tagaruumi, tuli sealt tagasi ja ütles midagi sellist, et ta ei pääse praegu nendele andmetele ligi, sest juhatajat pole, ja uuris asja edasi. Pea samal ajal koos söögiga tõi ta mulle siis sildi, kus kirjas kellegi nimi, telefoninumber ja meiliaadress, öeldes, et sealt saan teada. Seega, oma lõhepasta sõin ma ära teadmatuses.»

Testija aga ei jätnud jonni ning helistas antud numbrile, et sissesöödud kilokalorite kogus teada saada. «Kümmekond minutit pärast lõunapausi ei õnnestunud mul sellelt numbrilt kedagi kätte saada. Veidi hiljem tõsteti toru ning öeldi, et kaloraaži kohta neil tõepoolest infot pole. Nad teavad täpselt öelda toidu koostist, aga mitte kaloreid.»

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles