Lastevanematele tekitab Lottemaa loosimismäng meelehärmi

Kerli Kivistu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Gertrud Alatare / Pärnu Postimees

Lottemaa tegi sotsiaalmeedia leheküljel lugejamängu, kus loosis välja pääsme neljale ja Telia Lotte mobiiltelefoni. Loosimistulemused lubati Facebooki lehe jälgijatele teadustada reedel, kuid seda ei tehtud ja seetõttu tekitab see mitmes lapsevanemas meelehärmi.

«Esmaspäeval kuulutati välja, et jagamisele lähevad pääsmed neljale ja Lotte telefon. Tulemused avaldatakse reedel Facebookis. Mina ei suutnud tulemusi leida, äkki täpsustate, kus need tulemused siis avaldati?» soovis lapsevanem Kristi teada.

Teisalt uuris teine lapsevanem, et Lottemaa loosib välja perepileteid, aga miks neid enam teie kodulehelt osta ei saa? «Ainus võimalus on osta 4 tavapiletit?» esitas Maarika küsimuse.

Lottemaa pressiesindaja Jorgen Sumini sõnul on Lottemaa Facebooki postitust valesti tõlgendatud. «Nii nagu ette nägime, loosisime reedel võitja välja ja postitasime õnneliku võitja nime kohe esimesel loosimise järgsel tööpäeval oma seinale,» kinnitas Sumin.

Teemapargi sotsiaalmeedia eesmärk on teavitada Lottemaa sõpru igapäeva tegemistest lisaks kodulehel olevale ametlikule informatsioonile. «Postituste juhtimine toimub kampaaniapõhiselt (näit: hooaja algust tutvustav kampaania) ja vastavalt hetkeolukorrale või soovile/vajadusele teavitada Lottemaa sõpru teemapargis toimuvast,» sõnas Sumin.

«Anname igapäevaselt endast parima, et vastata kõikidele sotsiaalmeedia kanalites esitatud päringutele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul (E-R). Kiiremaks infovahetuseks ja kiireloomuliste küsimuste esitamiseks on Lottemaa hooajal kasutada esmaspäevast pühapäevani Lottemaa infotelefon,» täpsustas Sumin. Ta lisas, et arusaamatuste vältimiseks on Lottemaa kodulehel välja toodud ka ametlikud kontaktid ja telefonile vastamise ajad.  

Kuid Sumini sõnul ei ole Lottemaa teemapark kunagi müünud perepileteid. «Et meile küllatulek oleks võimalikult mugav ja mõnusa külastuse jaoks vajalik info oleks kättesaadav, on kogu piletiinfo kättesaadav samuti Lottemaa kodulehel,» kommenteeris Sumin.

Ta kinnitas, et täie tõsidusega suhtutakse igasse tagasisidesse ja nii ka käesolevasse. «Loodame siiralt, et meie head püüdlused paistavad välja ja püüame viia ka miinimumini võimalikud arusaamatused sotsiaalmeedias,» soovis Sumin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles