Stockholmi sõitjate kannatuste rada saab läbi

Tallinki alus Romantika.

FOTO: Toomas Huik

Kui seni tuli Stockholmi sõitjatel tükk maad jala kõmpida, enne kui sadamast kuivale maale jõuti, siis alates 21. juunist pääseb maale uue terminali kaudu.

Kõik Tallinki ja Silja Line`i Tallinnast, Helsingist ja Turust saabuvate laevade reisijad saavad alates 21. juunist kasutada Stockholmi sadama Värtahamneni uut terminali, teatas Tallink. Kuigi ehitustööd sadama ümbruses ja terminalis veel jätkuvad, siis terminali avamine hõlbustab reisijate liiklemist sadamas, lühendades oluliselt vahemaid laevade ning terminali vahel.

Uue Värtahamneni terminali omanikuks ja operaatoriks on Stockholms Hamnar ehk Stockholmi sadam. Tegemist on sadamaga, mis tulevikus hakkab tõenäoliselt teenindama ka teiste laevafirmade reisijaid ja laevu.

Terminal on avatud iga päev kella 5.30 hommikul kuni 19.30 õhtul vastavalt laevade saabumise ja väljumise ajagraafikutele. Terminal hakkab teenindama Tallinnasse sõitvaid Romantika, Victoria I, Helsingisse sõitvaid Silja Symphony, Silja Serenade`i ning Turusse sõitvaid Baltic Princess`i ja Galaxy reisijaid. Riiga väljuva reisilaeva Isabelle`i reisijaid teenindab praegu endiselt Stockholmi sadama Frihamneni terminal.

Terminalis on olemas tavapärased reisile registreerumise- ja piletikassad ning iseteenindusautomaadid. Autoga reisijate reisile registreerumine asub endises kohas nagu ka pikaajalise parkimise ala laevareisijatele. Erivajadustega reisijate ettetellitud assisteerimise kohtumispaik asub terminali esimesel korrusel.

Uue terminali postiaadress on Hamnpirsvägen 10, Stockholm.

Terminalile lähim metroopeatus on Gärdet ning Stockholmi sadam ühendab uue terminali sillaga Finlandsparkeni alale koos ajutiste käikudega läbi sadama territooriumi, võimaldades reisijatel jõuda ühistranspordi peatustest terminali ja vastupidi võimalikult mugavalt. Kõik teed ja läbipääsud on märgistatud juhatavate viitadega. Taksopeatus, kaks ühistranspordi ning neli Tallink Silja liinide bussipeatust asuvad uue terminali kõrval.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back