Prügifirma: palume teenindajatega suheldes olla kiire ja sõbralik

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ragn-Sellsi ärijuht Agu Remmelg.
Ragn-Sellsi ärijuht Agu Remmelg. Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

Prügifirma Ragn-Sells avaldas täna teate, milles palub klientidel teenindajatega suheldes olla konstruktiivne.

Ragn-Sellsi ärijuht Agu Remmelg palus klientidelt mõistvat suhtumist, kuna jäätmete kogumine võtab praegustes oludes kolmandiku võrra rohkem aega ja autojuhtide töökoormus on väga suur.

«Arvestades ka klienditeenindusse sissetulevate kõnede ja meilide arvu kahekordistumist, palume teenindajaga suhtlemisel olla kiire, sõbralik ja konstruktiivne – nii jõuame enamate helistajatega tegeleda,» ütles ta.

Samas on prügifirmale Remmelga sõnul viimasel ajal tulnud ka positiivset tagasisidet. «Kliendikirjade hulgas on üllatavalt palju positiivset tagasisidet ja kiidusõnu meie autojuhtidele,» mainis Remmelg.

Samas lubab Ragn-Sellsi kirjeldatud olukord jäätmeveos, et pinged prügifirmade ja klientide vahel hakkavad lahtuma. Ärijuhi sõnul on kõikides piirkondades püütud leida lahendusi olukorra normaliseerimiseks ning vähemalt nende firma on töödega taas järjepeal.  

«Linnades teostame hinnanguliselt 95-99 protsenti kokkulepitud tühjendustest, maal veidi vähem,» märkis Remmelg.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles