Maxima langes kohalike pahameele tule alla (1)

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Nõmmekad kurdavad Maxima kaupluse üle, kus on sageli tekkinud pikki järjekordi ning segadust iseteeninduskassade kasutamisel. Maxima aga rõhutab, et konkreetse poe puhul on selvekassad sinna alles hiljuti toodud ning poe külastatavus aina suureneb.

Nõmme piirkonna elanike Facebooki grupis puhkes hiljuti lai arutelu Pärnu maantee 390B asuva Maxima osas, kus töötavat inimeste kirjelduse järgi sageli vaid üks kassa, mis omakorda tekitab pikad järjekorrad. Õhtuti olevat kassapidajate põud niivõrd suur, et inimesed suunatakse ainuüksi iseteeninduskassadesse.

«Täna (02.07.) enne kaheksat õhtul ei saanudki tavakassas kauba eest maksta. Selvekassas oli aga hiiglaslik järjekord. Minul jäid prillid koju, ja ilma nendeta ei näe ma selvekassa ekraanilt midagi - seega pidi selvekassa kassiir minu eest kõik ostud registreerima. Märkasin, et tegelikult pidi ta kõiki ostjaid rohkem või vähem aitama ja kuni ta ühte aitas, siis teised seal kassades ootasid,» kirjeldas üks Nõmme elanik.

Maxima kommunikatsioonijuhi Katja Ljubobratetsi sõnul jälgitakse pidevalt kõigi Maxima kaupluste tööd, käsitletakse ja analüüsitakse kogu kättesaadavat infot.

«Viimaste kuude andmed kinnitavad muuhulgas, et kõnealuse kaupluse klientide arv on suurenemas, nende tagasiside teeninduse kvaliteedile ja järjekorra pikkusele muutunud positiivsemaks ja oste sooritatakse kiiremini. Mõistagi jätkame tööd selle nimel, et nii see kui ka kõik teised kauplused vastaks klientide ootustele veel paremini,» kirjeldas ta.

Üks sammudest kiirema teeninduse poole, mis on seotud ka kogu Eesti kaubandussektorit kimbutava tööjõunappusega, on Maxima esindaja sõnul olnud iseteeninduskassade paigaldus. Hetkeseisuga on Nõmme Maxima kaupluses on kaasaegsed kassad olnud kasutusel kuu aega, mistõttu on mõistetav, et algperioodil on see vahel põhjustanud ka järjekordi. Tänaseks kasutab Ljubobratetsi kinnitusel nelja iseteeninduskassat juba iga neljas selle kaupluse klient ning kokku on selvekassasid 21 Maxima kaupluses üle Eesti.

«Teise olulise sammuna võib välja tuua kaupluse meeskonna uuendamist - praegugi otsime aktiivselt kuut töötajat. Kahjuks on see juba aastaid teada tõsiasi, et nii Tallinnas kui Harjumaal on kvalifitseeritud töötajate leidmine kaubandustööle väga keeruline. Seetõttu oleme pakkunud töötamisvõimalusi ka mujalt Eestist pärit inimestele, kuid kinnitame, et kõigi töötajate keeleoskus vastab sätestatud nõuetele,» rääkis ta.  

Ljubobratets märkis, et sel puhul  loodetakse ka ostjate mõistvale suhtumisele – aktsendi või mõnede grammatiliste eksimustega kõneleva inimese tegelik keeleoskus on nõuetele vastav ning seda muutub praktikaga ainult paremaks.

Ljubobratets rõhutab, et kliendid pöörduksid julgelt küsimuste või märkuste korral klienditeeninduse poole telefonil 8002121 või e-posti teel klienditugi@maxima.ee.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles