Piimatööstused eksperimenteerivad pakenditega

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saaremaa Deli Food võttis kasutusele senisest väiksema topsi.
Saaremaa Deli Food võttis kasutusele senisest väiksema topsi. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Eestis on veel üksjagu neid inimesi, kes mäletavad 500grammist kohupiimatopsi, siis pakendite ümbermõõt salenes, ka põhi kerkis kõrgemale ning topsi mahtus  400 grammi või veelgi vähem. Nüüd on poeriiulitel aga näha hoopis uut mõõtu pakendeid.

Mõne aja eest  hakkas Saaremaa  DeliFood müüma kohupiima 330grammistes topsides. Postimehele öeldi, et kui seni oli nende kohupiimakreem müügil vaid väikestes topsides, siis nüüd on seda võimalik osta ka pisut suuremas mahus. Pikemalt ei soovinud ettevõte pakendiuuendust meedias  kommenteerida.

Tavatu pakendiga on poelettidele tulnud ka Farmi, mis müüb nüüd jogurtit 750grammises tetrapakis. Farmi turundusjuhi Ruta Kallaspoolik kinnitas, et nemad ei ole senist pakendit väiksemaks teinud. «Tegelikult on täpselt vastupidi, me pakume 750 ml pakendit ca 500 ml pakendi nn asemel, ehk siis klient saab sama raha eest ca 250 ml rohkem toodet,» selgitas ta.

Foto: LIIS TREIMANN/PM/SCANPIX BALTICS

Ta lisas, et ligi poolekilosed jogurtid ja muud tooted on üldjuhul pakendatud topsidesse ja jäävad endiselt valikusse. «Poolest kilost suurem tops jääks natuke liiga kõrgeks/või laiaks, mistõttu samm edasi, pisut suurem pakend on parim just purepakina, mahtudes kenasti külmkappi ning korgiga suletav, mis pikendab avatud pakendis oleva toote säilivusaega,» selgitas Kallaspoolik. Ta toonitas, et ühekilone g purepakk on endiselt sortimendis ja jääb ka edaspidi.

Uues pakendis on praegu Farmi smuutid ja Rjazenka. «Vaatame, milline on tarbijate tagasiside ja siis otsustame, kas ja milliste toodetega sortimenti laiendada,» sõnas Kallaspoolik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles