Üleskutse müüjatele: jaga kogemusi veidratest klientidest

Покупатель не должен знать имя продавца.

FOTO: Teet Malsroos/Õhtuleht

Lisaks söögikohtade teenindajatele võib toidu- või riidepoe müüjagi sattuda silmitsi värvikate ja kummaliste klientidega.

«Ostja hakkas kassalindile asju panema, igaüks neist oli eraldi pakendis, kuid hindu skaneerida ei tohtinud ma enne, kui ta oli kõik asjad lindile ladunud,» meenutas Rimi kassiir Olga ühte klienti. Siis andis ostja müüjale kummikindad ja alles seejärel võis hakata hindu skaneerima. «Naeratasin, panin kindad kätte ja tegin oma tööd. Ostja naeratas, tänas mõistmise eest ja lahkus,» rääkis naine.

Kui ka sinul on müüjana kogemusi kummaliste klientidega, anna sellest teada kommentaariumis, Tarbija Facebookis või meilitsi tarbija@postimees.ee.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles